zaterdag 30 maart 2013

Beauty things I suck at!

Hoi allemaal,
Vandaag ga ik  mijn beauty suckers met jullie delen. Dit leek mij wel heel leuk, omdat niemand perfect is, en zeker op beauty gebied ben ik vaak een ramp! Hope you like!!



Allereerst mijn nagels!!
Ik weet niet waarom maar ze breken af, groeien in laagjes hebben witte puntjes. Wat ik ook doe, mijn nagels zijn nooit mooi naar mijn idee. En ook nagellak is niet zo mijn ding, ik heb namelijk het geduld niet om het goed te laten drogen...

Op nummer twee staat eyeliner. Sowieso past het niet echt mooi bij de vorm van mijn ogen, maar met het trekken van twee dezelfde lijnen heb ik echt een probleem. Ondanks mijn eigen afwijkingen ben ik wel een groot van van een winged eyeliner, helaas niet aan mij besteed.

Op drie staat de oogschaduw à la Vera Camilla. Ik denk dat dit komt door de vorm van mijn oogleden, deze hangen een beetje ofzo? Maar wat ik ook probeer, kleuren in de arcadeboog en op het bewegend ooglid worden al snel een grote gekleurde vlek. Ik houd het dus maar bij twee kleuren maximaal!

Iets waar ik ook belachelijk slecht in ben is het schoon houden en maken van mijn kwasten. Iets wat ik eigenlijk nooit doe, tenzij het echt niet anders kan.

Als ene laatste, en dit is vooral body, is mijn benen scheren. En dit klinkt vast heel dom, omdat het echt ongelofelijk makkelijk is. Maar ik snij en hak mezelf zo vaak. Ik douche eigenlijk altijd s'avonds, en dan ben ik moe en let ik niet op, en dan snij ik in mijn been... Dit gebeurd vooral als ik net een nieuw mes heb, wat overigens extra pijnlijk is! Vooral mijn knie en achillespees zijn vaak het slachtoffer, maar tja wat doe je eraan?

En als laatste een heel dom ding, ik kan mijn haar niet krullen. Niet met een krultang en ook niet met een stijltang. Ik heb natuurlijk al krullen van mezelf, maar ik heb wel eens geprobeerd om pijpen krullen enzo te maken. Wat ik ook doe het lukt niet... Ik krijg er een uitgezakte pluis krul voor terug :(.

Nou dit zijn mijn beauty suckers, en ik ben heel benieuwd wat die van jou zijn!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xoxo Linde

2 opmerkingen:

  1. hier een paar tips:

    je krijgt (blijkbaar) gescheurde nagels van nagellak omdat dat je nagels dunner of zachter maakt. Ik droeg een half jaar geleden bijna elke dag nagellak en ze scheurden dus ook bijna elke dag. nu heb ik dus een half jaar geen nagellak meer opgehad en nu zijn mijn nagels lang en stevig.

    dat van je benen scheren dat je jezelf zo vaak snijd kan misschien komen omdat je je vel niet strak hebt, probeer je knie eens te scheren als je als een soort van flamingo staat. (je been dus eigenlijk gewoon zo ver mogelijk buigen) misschien dat dat wel helpt.

    en dat van je haren krullen, heb je ook al geprobeerd eerst je haar te stijlen, er dan iets indoen waardoor het in model blijft en dan je haren krullen met een krultang. als je haar nog om de krultang heen zit het meteen insprayen met hairspray en dan hopen dat het wel blijft zitten. o en je moet het sowieso niet borstelen of kammen als je het hebt gekruld want dan verpest je de krul weer (bij mij is dat tenminste het geval) dus je kan het het beste niet voor het slapen gaan krullen, want dan moet je 's ochtens je haar weer borstelen.

    xxx

    mijn beauty sucker is dat ik nooit de goede kleur foundation kan vinden omdat ik een beetje een geelige hele lichte huid heb en ik vind dus ook nooit goede concealer :s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super bedankt voor je tips!! De flamingo doe ik al, heb gewoon misvormde knieën haha. En dat van de nagellak klopt zeker! maar ik kan het soms gewoon niet laten :$!
      Maar ik ga je tips zeker gebruiken, dus super bedankt!!

      En een tipje voor jou, vraag een medewerker om advies over de juiste kleur. En misschien kun je twee kleuren mengen?

      xx Linde

      Verwijderen