vrijdag 29 maart 2013

What's in my shower!

Hoi allemaal,
vandaag ga ik jullie laten zien waar ik mee douche. De meeste maken hier een filmpje van, maar dat leek me niet interessant genoeg, dus doe ik het met foto's!
Hope you like!






 Als shampoo gebruik ik de Andrélon perfecte krul, simpel weg gewoon omdat deze shampoo heel goed bij mij haar past. In de zomer gebruik ik meestal andere producten. ben je nieuwsgierig? Laat het even weten!

 Ook gebruik ik de matchende conditioner, en hier ben ik echt fan van!
 Mijn haar is over het algemeen heel droog, behalve bij de wortels. Ik gebruik deze wella tester dan ook om mijn hoofdhuid mee te wassen. Ik vind het namelijk echt niet nodig mijn hele haar te wassen als het alleen bovenin vettig is !

 Om mijn benen te scheren gebruik in deze scheergel van Gilette, voor de gevoelige tot droge huid. deze kost ongeveer 4,- en is echt een enorme aanrader!!!

 Ik ben best wel een hygiënische persoon en gebruik dus 3 verschillende scheermessen! 1 voor mijn benen, 1 voor mijn oksels, en 1 voor mijn bikinilijn.  Ik bewaar al deze messen samen in deze houder die je kado krijgt bij aankoop van een Venus mes (die echt heel erg fijn scheren!!)

 Sinds begin deze week staat deze huge fles Zwitsal in de douche, en mijn geluk kon niet meer op!!!
Ik ben al in het bezit van het overheerlijke Zwitsal parfum, en nu kan ik me er ook nog mee wassen! Super fijn voor een zachte huid, en o wat ruikt het lekker!

Voordat de Zwitsal in de douche stond waste ik me met Weleda, dit is de geur citrus, lavendel heb ik al opgemaakt. Weleda is ook echt fijne douchegel voor in de winter omdat het je huid echt voed en verzorgd!

Ben je nou benieuwd welke producten er in de zomer nog bij komen te staan, welke worden vervangen, en wat mijn hair & caire routine is? Laat het me dan even weten in een reactie. En als er een vervolg zou komen, zou je die dan het liefst weer zien in foto's of in een filmpje?

Ik hoop dat je het leuk vond!! 
xoxo Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten