donderdag 14 juni 2012

Outfit post !!

Hello sunshines! Sorry sorry sorry dat er de laatste tijd niet geblogd is, martha schreef het al pww!. Maar niet alleen daarom  hoor je niet zo veel van me, ik ben de laatste tijd redelijk vaak ziek! Toch besloot ik een oufit post te doen. Het is niet de outfit van vandaag maar voor morgen, Hope you like!



veel mensen zeggen dat je bruin en zwart niet kan combineren, ik denk daar anders over !



Het shirt is van achter lang en van voren kort, daarom heb ik heb achter in de bordeaux rode broek gedaan. Wat vind je? gaan bruin en zwart samen?



Op de bovense foto's was ik de armbanden vergeten, SORRY!
Persoonlijk vind ik dat de bril en het mutsje het geheel wat liever maken, en de schoenen de outfit juist een boost geeft. Ik hoor graag wat je van de outfit vind, en tips zijn altijd welkom.

Ps. de bril is op sterkte en ik draag hem meestal op school of achter de pc, maar soms doet een bril net wat meer en draag ik hem de hele dag!

Dikke kus Linde

- Shirt - Primark
-Broek - Sting
- Mutsje - onbekend
- Armbanden - Sting
- Riempje - H&M
- Schoenen - Le ballon (merk?)

2 opmerkingen:

  1. Ik lees heel de tijd ipv sting,string -___- Yupp ik faal,verder leuke blog! xx die opgefokte :P

    BeantwoordenVerwijderen