woensdag 20 juni 2012

Outfit post 20-06-''12 !!

Heee, jaa het is gelukt, ik heb een outfit post vandaag!!! Eigenlijk moet ik leren, maar ik heb dus even heeelemaal geen zin. Daarom heb ik mama mee gesleept om fotograafje te spelen en mijn outfit van vandaag vast te leggen. Hope you like!


Ik draag een van mijn lievelings jurkjes, hij is helemaal Linde, en ik vind hm helemaal geweldig. Alleen een beetje jammer dat hij te warm gewassen is... Voor het was ongelukje droeg ik altijd een roze trui over het jurkje (nu denk je misschien roze trui? maar hij was crobt (schrijf je dat zoo ) ?)







 Ja je ziet het goed, KONIJNTJES!! Het jurkje is een soort van lang blousje en hij is getailleerd onder je ribben. De look heeft weer een ouderwets tintje, maar dat is nou eenmaal mijn ding. De schoentjes zijn echt mijn lievelings, helaas is de hele zool kapot...
Wat vind ji jvan de outfit?

                                       X Linde

Jurkje H&M
Vestje Primark
Ring Primark
Maillot Onbekend
Schoentjes Ergens in groningen

4 opmerkingen:

  1. De plek waar je hebt gefotografeerd is super mooi! zo die schaduwen, echt leuk! Ik vind de combinatie met het jurkje en het vestje ook echt perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel (: Ik fotogrageer, nouja laat me fotograferen :P in onze serre (: X

      Verwijderen
  2. Lievie!!!! supermooi, ik vind de combinatie echt heel leuk. maar die ring, is dat witte geverfd of een steentje???

    XXX
    Chey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vorige post: ik zoek namelijk ook zo'n ring met een steen int midden maar vaak zijn ze ook geverft ;S hahaha

    xxx chey

    BeantwoordenVerwijderen