maandag 11 juni 2012

Zomerverzorgings producten.

Heeeee lieve mensen,

Vandaag wil ik praten over de zomer! Ook al is het niet echt lekker weer.. De zomer is al begonnen en de vakantie ook (voor de Brabanders dan). Ik heb wel echt een paar dingen die ik meeneem op vakantie die ik echt nodig heb. En dan praat ik niet over mascara ofzo, nee over verzorgingsproducten. Dit is alles wat ik mee zou nemen speciaal voor de zomer (niet alles maar de belangrijkste dingen):


Nummer 1: Therme skincare bali flower satin shower douchegel, 4,49 euro, Kruidvat
Dit is echt een heel lekkere douchegel en heel zacht. Hij ruikt zomers, bloemig en ik krijg er echt een vakantiegevoel van. Fijn als je bijvoorbeeld net hebt gezwommen of je gewoon even wilt verwennen op vakantie.

Nummer 2: VSM prikweg roller, 4,95 euro, Kruidvat en andere drogisterijen
Tja, muggen.. Iets op vakantie wat dan net wat minder fijn is, maar gelukkig zijn er oplossingen voor. Deze roller is heel handig om mee te nemen en lekker klein. Ook werkt hij bijna meteen. De rede waarom deze erbij staat is omdat ik het haat als ik moet rondlopen met kriebelende muggenbulten op mijn benen, armen of andere plekjes.

Nummer 3: Andrelon droog shampoo Verassend Volume, 4,99 euro, Kruidvat en andere drogisterijen
Oké dit is wel iets waar je haartype aan ligt. Ik als puber heb een hele vette hoofdhuid en op vakantie heb ik soms geen zin om helemaal te gaan douchen. Daarom is dit echt het ideale haarproduct voor mij op vakantie! Lekker makkelijk en snel veel volume en fris haar.

Nummer 4: Zonnecrème Etos, ?? , Etos
Je kan natuurlijk van elk merk wel zonnebrand kopen maar ik vind deze heel fijn en handig. Het is een kleine tube dat betekent dat het makkelijk is om het mee te nemen in je tas en hij heeft een hoog SPF gehalte wat je beschermt tegen UV-straling. Zorg dat je je echt goed insmeert want te veel zon is niet goed voor je huid. Hoewel er met een bruin kleurtje ook niks mis mee is, toch?

Nummer 5: Vision Aftersun, 9,99 euro, aantal drogisterijen
Een aftersun is echt heel belangrijk als je toch verbrand bent (jaja, soms ben ik ook te lui om me in te smeren). Dit is echt een hele goede aftersun die echt heel goed werkt. Aftersun is bedoelt om het op te smeren op plekken waar je verbrandt bent als de zon NIET meer schijnt. Smeer het echt NIET op overdag want dan verbrand je héél erg. Deze werkt heel goed en zorgt meteen dat je rode huid wat kalmeert en minder rood wordt.

Nummer 6: Hair spray blond Hema, 3,99 euro, Hema
Ik vind zomerblond haar prachtig en om de zon een beetje te helpen gebruik ik in de zomer deze blondeerspray. Hij werkt heel goed en heeft een laag prijsje. Ik heb hier verder niet zoveel over te vertellen.


Nou, ik hoop dat de zon weer snel gaat schijnen want ik wil deze producten weer lekker gaan gebruiken.

De vraag: 'Wat zijn jou favoriete zomerproducten?'

xjes Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten