maandag 4 juni 2012

Mijn stijl

Hello sunshine's!
Terwijl het buiten regent, en mijn haar nog aan mijn gezicht plakt, bedenk ik me dat ik mijn eerste blog maar over mezelf moet doen. En nee ik ga niet vertellen wat mijn lievelingseten is, maar wat mijn stijl is, wat ik draag, en waar je over gaat lezen. Hope you like!


Tja, mijn stijl.  Mijn stijl is de afgelopen jaren nogal veranderd, en als ik het in een paar woorden moet beschrijven is dat denk ik toch wel,
- Girly, meisjesachtig, of schattig
- Jaren 70/80
- Kleurrijk
- Met een stoer of raar tintje.


Ik houd van spijkerbroeken, van rokjes, jurkjes en rare panty's. van allerlei shirtjes en blousjes. maar ze zijn ALTIJD in te delen in de bovenstaande punten, en misschien soms wel nog wat anders. Ik vind het leuk met één kledingstuk meerdere looks te maken die beiden heel anders zijn. Ik hou van classy en stoer. En ook wel een beetje slordig, of hoe je dat ook noemt :P!





Deze foto's zijn gemaakt na een dagje shoppen met een vriendin. Ik vind niet dat het mijn stijl 100% weergeeft, maar je zult vanzelf wel merken wat mijn stijl is (:! Ik hoop dat ik jullie een beetje nieuwschierig heb gemaakt, helaas is mijn outfit van vandaag verdronken, dus er komt geen outfit van de dag, sorry..!

Als jullie nog vragen hebben over mijn stijl, of toch willen weten wat mijn lievelingseten is, kun je altijd een reactie plaatsen.
Kuss Linde

1 opmerking:

  1. Op de bovenste foto ben je echt één grote amerikaanse vlag :-) Maar je ziet er wel awesome uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen