vrijdag 5 oktober 2012

Power women


 


 Ik denk dat het wel duidelijk is waar ik het over ga hebben! Ik ga het hebben over vrouwen die ik sterk vind en een voorbeeld zijn voor mij.

Marilyn Monroe
Dit was echt een prachtvrouw in alle opzichten! Ze was bloedmooi, maar ook een hele leuke persoonlijkheid. Ze was een voorbeeld voor heel veel meisjes in die tijd en ze had zo veel zelfverzekerdheid. 
Rode lippenstift, korte krullen, zwoele blik. Je weet meteen dat het over Marilyn Monroe gaat. 
Ze zorgde ervoor dat de vrouw wat zelfverzekerdheid kreeg en dat je sexy mocht zijn.
Bijvoorbeeld in haar liedje 'Diamonds are a girls best friend' zingt ze over dat vrouwen dingen mogen krijgen en mooi mogen zijn! 

Doutzen Kroes
Dit is ook echt super mooie vrouw, en zeer succesvol! Ook al woonde ze in Friesland en een klein dorpje ze heeft het toch voor elkaar gekregen om een model te worden die de hele wereld over reist! Nu staat ze overal in haar bikini of ondergoed en ze schaamt zich nergens voor. Dat vind ik echt heel goed van haar.

Lady Gaga
Lady Gaga is echt een top vrouw! Ze durft te zijn wie ze is en als iemand dat niet goed vind dan maakt haar dat niks uit en gaat ze gewoon door. Haar outfits zijn lekker over de top en dat maakt haar zo speciaal. Ik zou het zelf nooit aantrekken, maar het is wel een hele aparte smaakvolle smaak. Ze heeft dan wel haar tegenvallers (vleesjurk), maar iedereen maakt foutjes. Ook vind ik haar muziek heel leuk en vind ik het ook heel goed dat ze zoveel bezig is met anti-pesten en discriminatie van homoseksuelen.

Jessie J
Altijd als ik Jessie J zie dan wordt ik vrolijk. Niet alleen van haar vette, vrolijke en leuke muziek maar ook van haar stijl. Ze straalt iets liefs maar eigenwijs uit en dat heeft niet iedereen. Ze kan echt heel goed zingen vind ik en vooral haar akoestische versies van haar liedjes zijn echt prachtig (zoek maar op op YouTube!) Ze is vroeger erg gepest en ik vind het echt top van haar dat ze nu zo beroemd is en dat ze daar een liedje over heeft geschreven (Who's laughing now)

Amy Winehouse
Wauw, wauw, wauw. Deze vrouw heeft me betoverd met haar stem en ik luister haar liedjes elke dag! Tuurlijk heeft ze niet de beste beslissingen gemaakt in haar leven (drank, drugs, zelfmoord), maar dat verandert niet hoe ik naar haar kijk. Sommige vinden haar ordinair, ik vind het eerder haar 'eigen' stijl. Voor ze verslaafd raakte was ze een vrolijk meisje dat gewoon wilde zingen! Dat inspireert mij echt.

Vera Camilla
Vera is een Nederlandse beautyblogster en ze is echt mijn voorbeeld als het om Nederlandse beautybloggers gaat! Ze heeft het voor elkaar gekregen om haar site zo bekend te maken en ze heeft er haar werk van kunnen maken! Dat je zo groot kan worden in het kleine Nederland is echt super van haar. Zij is ook vroeger gepest en nu heeft ze echt veel zelfvertrouwen en ze lijkt me echt een super leuk meisje!

Nou dat was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Kusjes Martha

Wie is jouw absolute powervrouw?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten