zaterdag 6 oktober 2012

New in: Winterjas

Heeee mensen,

Vandaag een extra leuke blog, want ik ben het bos ingegaan met mijn vriendin Kato en een paar nieuwe foto's gemaakt van mijn nieuwe winterjas! Ik kocht hem donderdag met mijn moeder bij de America Today voor 89,99 euro. Dat is best een prijs, maar hij is echt goddelijk en ik kan er lang mee doen.

Zoals je kan zien is de jas legergroen en heeft ie ook een bontkraagje, waar ik een beetje een boswachter feeling van krijg haha. Ik ben echt verliefd op deze jas en hij is ook nog eens lekker warm! Geniet van de foto's (of niet) en ik hoop dat jullie het leuk vinden.






Alle credits gaan naar Kato! Danku <3
Kusjes Martha

Heb jij al een winterjas gekocht? Zoja, post een plaatje of een link!

3 opmerkingen:

  1. Hooi,
    mooie jas.
    Verder ik heb jullie genomineert voor de liebsten award, voor meer informatie moet je even op mijn blog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb 'm in het blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jas ik ben op zoek naar dezelfde jas op marktplaats.
    Maar ik ben benieuwd naar de voering is de jas warm?
    Waar kan ik een foto vinden van de voering van de jas?

    BeantwoordenVerwijderen