woensdag 3 oktober 2012

Soort van Shoplog

Hee allemaal!
Dit filmpje wou ik eigenlijk gister al online zetten, maar heel stom stond hij nog niet bij zoek resulaten. Vandaag gelukkig wel!
Het is een soort van shoplog, omdat bv. de items die in bij Pull And Bear bestelde al een tijdje in mijn kast liggen. Sorry trouwens dat de achtergrond beweegd, youtube zei dat ze wat aan mijn slechte beligting konden doen, en opeens ging de kamer heen en weer....
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik vind mezelf filmen en tegen een camera praten nog een beetje awkward...
Enjoy!

6 opmerkingen:

  1. Heel erg eng dat die kamer beweegt.
    En je hebt een half hoofd.
    Verder een superleuk filmpje! Keileuke kleren.
    Jou smaak is echt ook helemaal mijn smaak!
    Dat jasje van de Zara heb ik ook gekocht,ook bij mij stinkt hij supererg.. Als je er al iets op hebt gevonden kan je dat dan laten weten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel. I kvind het zelf ook zo eng! Haha. Aan halve hoofden probeer ik te werken, net als aan het licht ;) maar dat is gewoon nog wat oefenen vrees ik.. Ik denk dat ik hem maar in de was doe. wat ik ook probeer het blijft stinken !! X kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Linde & Martha!
    Superleuke blog!!
    Ik ga er vanaf nu wat vaker op kijken, want er staan echt leuke dingen op!
    Zo te zien al best veel bezoekers, echt leuk!
    xxxx
    PS: Ik heb geen idee of ik hier moet reageren, maar ik zag hier een 'Typ hier uw tekst' staan dus ik dacht dat het hier moest. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieverd<3
    Dat zijn zulke leuke kleren<3 echt heel leuk!
    En een nieuwe mobiel :$ RijkeDame:d haha
    Ik wou eigenlijk ook nog vragen of je met mij een xtje naar
    de stad wil binnenkort want ik moet dus een nieuwe winterjas
    hebben, zo als je weet;0 of wil je in elk geval een beetje op
    het internet meekijken? Want ik vries nou dood op de fiets:)
    Mama betaald;) duss..

    Xxxxxx loveyou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe heet die site waar je je telefoonhoesje vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen