donderdag 11 oktober 2012

Tea tree verzoringslijn Kruidvat


Hee mensen,

Jullie worden de laatste tijd overspoelt door Linde's berichten (die trouwens wel echt heel leuk zijn!), dat komt omdat ik niet zulke goede punten haal en mijn ouders me streng in de gaten houden. Dus ik mag minder op de pc enzo. Toch doe ik m'n best en schrijf ik voor jullie een artikeltje ;D

Ik heb de Tea tree lijn van de Kruidvat getest, ik heb elke avond even mijn gezicht gereinigd met de reinigingslotion en daarna gesmeerd met de dag/nacht crème.

 Rechts zie je de dag- en nachtcrème met tea tree en links de reinigingslotion ook met tea tree.

 De reinigingslotion ruikt als je hem opent echt heel erg sterk. Het is niet echt een hele lekkere geur, maar ook niet vies. Het is alleen heel sterk. Ik vind het niet zo erg. Als je dit op een watje doet en op je gezicht dept voel je dat het echt werkt. Het voelt ook heel verfrissend dus ik ook zeer geschikt voor 's ochtends. Je zal zeker wakker worden van de geur! :)

 De dag- en nachtcrème is ook heel fijn. Je huid wordt er echt heel zacht van je het fijne is dus dat hier ook tea tree in zit en dat het ook weer helpt bij het zuiveren van je huid en herstellen (de werkingen van tea tree dus). Let op: Breng deze wel aan NA de reinigingslotion anders heeft het geen zin.


Werken deze twee ook samen? Ja, echt heel leuk bedacht van Kruidvat om deze lijn te bedenken. Handig voor je huid, want het is fijn dat hij niet aan 2 soort reinigingsingredïenten moet wennen!

Reinigingslotion , 1,80 euro
Dag- en nachtcrème , 1,69 euro

Kusjes Martha

Heb jij ervaring met Tea Tree producten, zo ja, zijn ze goed? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten