maandag 1 oktober 2012

Fashionchick.nl

Heeeeeee mensen,

Vandaag heb ik een leuke site voor jullie waar je je eigen outfits kan samenstellen!
Als je van mode houdt kan ik je dit zeker aanraden, want de site biedt heel veel mogelijkheden.
Je moet wel eerst een account aanmaken!

Stap 1. Ga naar www.fashionchick.nl


Stap 2. Maak een account en bevestig de registratie.


Stap 3. Aan de slag! Klik op outfits in de bovenste balk en dan op 'Maak outfit' in het midden van het plaatje. Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt:

1. Black Grunge and Red Touches


 2. Snake Print and Nude Colors

 3. Cute Pink and Bad Studs

Je kan mij vinden onder de naam Martha Vlot en ik hoop dat jullie snel een account aan gaan maken!

Kusjes Martha

Ga jij een account aanmaken? Zet dan in de reacties je naam en dan kijk ik zeker!

2 opmerkingen:

  1. das zo fuuucking saai eh. :s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook gedaan:)
    Best leuk alleen kun je als je op opslaan klikt,
    je outfit helemaal niet bewaren.. dan moet je 'm wegdoen
    en dan een nieuwe "eroverheen maken" :(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen