donderdag 4 oktober 2012

Scandaleyes Show off Mascara Rimmel Review

Heeeeeee mensen,

Die Rimmel toch, soms doen ze het goed, soms iets minder.. Na de aankoop van mijn 2e Kate Moss lipstick was ik verkocht. Aangezien het 1+1 gratis was bij de Kruidvat moest ik nog wat anders kopen! En dat werd de Scandaleyes Show off Mascara.



Deze paarse mascara belooft lange, klonterloze wimpers. De verpakking vind ik nog wel mooi en een leuk kleurtje is altijd gezellig! Deze mascara is bijzonder vanwege het borsteltje:

 Hiermee zou je alle kleine wimpertjes in de binnenste ooghoek mee kunnen pakken en die ook een likje mascara kunnen geven. Slimme techniek Rimmel, maar werkt het ook?

Ja, het werkt. Je krijgt de wimpertjes mee, maar mijn god, wat moest ik veel lagen op doen voor het leek dat ik mooie wimpers had. Het lijkt alsof het borsteltje geen product mee pakt en dat je gewoon je wimpers aan het borstelen bent. Na ongeveer 8 laagjes leek het eindelijk ergens op, maar dat vind ik gewoon niet goed voor een prijs van 11,95 euro. Ik raad je deze mascara echt af!

Sorry Rimmel, maar misschien iets beter je best doen de volgende keer!

Kusjes Martha

1 opmerking: