woensdag 3 oktober 2012

Etos Metallic lakjes

Heeeeee mensen,

Vandaag weer een leuke, bescheiden en klein blogpostje over de nieuwe Etos Metalic lakjes.
Ik ga zaterdag een feestje voor al mijn lieve vriendinnetjes (natuurlijk was Linde er ook!) en ik kreeg van lieve Mariƫlle 2 Etos nagellakjes.


De roze is nummer 107 en de blauwe nummer105



De roze is echt super mooi! Na 1 laagje dekt hij echt al super mooi. Ook is de substantie fijn en het kwastje werkt makkelijk mee. Ik vind hem heel mooi en als je toch van een kleurtje houdt, maar niet te opvallend, is dit een ideaal lakje.



De blauwe is toch wel mijn favoriet van de 2, omdat dit echt een prachtkleur is! Het doet me denken aan heel helder water en aan een strakke, blauwe lucht. Deze dekt iets minder goed, maar na 2 laagjes dekt ie goed en de kleur is toch wel heel mooi en uniek. Werkt precies hetzelfde als de roze!



Ik zou je zeker aanraden deze 2 lakjes te kopen voor maar 2,50 euro per stuk!

Kusjes Martha

Ben jij normaal tevreden over de kwaliteit van Etos nagellak?

2 opmerkingen:

  1. De roze heb ik ook en het is echt een van mijn lievelings nagellakjes! I love it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owh lieverdd<3
    Ik ben blij dat je ze leuk vind:)
    Hahaha met jou feestje en Celine<3
    Volgende keer weer doen!!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen