zondag 7 oktober 2012

Damn Shit!

 Hee people.




Zoals je misschien wel gezien hebt is mijn schoenen filmpje verdwenen..
dat kwam omdat je een deel van ons interieur kon zien en mn moeder een hartaanval kreeg omdat ze bang is da jullie via youtube mn adress achtrerhalen en bv. een klok gaan stelen.
Ook kwam mn broertje even kort in het filmpje voor, en dat wou hij dus niet...
Ik ben momenteel behoorlijk chagerijnig omdat ik geen idee heb waar ik het filmpje anders kan opnemen, en of ik er überhaupt nog zin in heb. Mocht je het filmpje nog niet gezien hebben, en wel mijn schoenenstach willen zien, zet dan even een reactie. Op de bijgevoegde foto's kun je ze in iedergeval zien, en je kan natuurlijk altijd vragen stellen.
Sorry voor het ongemak!

X Kuss Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten