woensdag 20 maart 2013

Tattoos!!

 Hoi allemaal, eigenlijk had ik voor vandaag een filmpje gepland staan, maar mijn programma's werken niet zo mee.. Daarom ga ik het met jullie hebben over tattoos!
Jaren geleden had ik deze blogspot niet eens kunnen schrijven omdat ik tattoos gewoon vreselijk vond. En nog steeds vind ik het niet mooi als je je helemaal vol laat tekenen. Maar als je een kleine bescheiden tattoo hebt, met een betekenis, vind ik het stiekem toch heel gaaf! Hier komen mijn favorieten!









De mooiste plekken voor een tattoo vind ik je pols, je vingers en de zijkant van je hand, je nek en hals, je schouderbladen, achter je oor, je sleutelbeen en je enkel. Zoals je in de plaatjes kan zien ben ik fan van de kleine dingetjes, vooral een infinity teken op je pols vind ik heel mooi. Maar ook vogeltjes op je rug, een kruisje of een sleutelgat vind ik heel erg gaaf! Ik denk niet dat ik zelf snel een tattoo neem, en als ik het doe wil ik dat er een diepere betekenis achter zit. Wat vind jij van tattoos? En zou je er zelf een nemen?

xoxo Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten