dinsdag 26 maart 2013

Let's get very personal!

Hoi allemaal,
voor het eerst ga ik een wat persoonlijkere blogspot doen. Ik ga een paar vragen beantwoorden zodat jullie me wat beter leren kennen. En dat leek me eigenlijk wel eens leuk! Ik heb de vragen overgenomen van een bestaande tag, voor mij dus ook nog een verrassing. Hope you like!





Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ik denk het ?!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik ben echt geen idee! Ik ben eigenlijk niet zo snel echt kapot van iets...

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Zoetigheid!!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn beste vriendin! (Uit Giesbeek, Arnhem)

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
10, zeker weten!! Lijkt me wel gezellig al die kleine Linde's :)


Wat hoor je op het moment van schrijven?
De douche, mijn muziek, en de vogeltjes!

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja zeker, mijn bed staat namelijk tegen 2 muren.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan de vragen die nog gaan komen..

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Natuurlijk!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Eeeeuhm... ik kan met niet herinneren wanneer ik voor het laatst huilde... Geen idee.. echt niet.


Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Wiebelen, tikken, en friemelen. Maar ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig haha.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik vind mensen hartstikke leuk <'3!


Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee. niet volledig, dat doe ik zelf niet eens.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Heb ik die niet altijd?

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, en ik wil die mensen ook zeker niet kwijt!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, je leert van je fouten, en ik ben zeker weten wijzer geworden van de mijne. En zeg nou zelf, om sommige dingen kan ik achteraf heel hard lachen!

Vertel jij je ouders alles?
Ja. Vooral mijn moeder. Ze vertelt niks door, en geeft fijne adviezen!.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nee. Je houd om iemand zoals hij is. Natuurlijk zou ik het wel waarderen als hij het niet in mijn aanwezigheid doet, maar het is en blijft zijn leven!

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Het zou zomaar kunnen, you never know.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Mijn ex denk ik hahaha


Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
het hier en nu, maar ook het heden. Ik denk wel na voor ik iets doe, en wat ik wil. Het verleden laat ik los, je verandert er toch niks meer aan.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik slaap van ongeveer 22.00 tot 7.00, dat is dus 9 u slaap. Nou moet ik wel bekennen dat ik slaap pilletjes heb, anders slaap ik helemaal niet!

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja, dat denk ik wel. Maar dat kun je denk ik beter aan de mensen vragen met wie ik omga haha!

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee ?!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water!

Welk soort bed heb jij?
Ik heb een half-hoog-slaper

Hou je van de regen of haat je het?
Als het lange tijd heel veel regent komt het natuurlijk mijn neus uit, maar is dat niet altijd bij een teveel? Nee ik haat regen zeker niet, zolang ik maar binnen zit, of daarna mag douchen!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat? Ja dat heb ik zeker, maar ik ben niet van plan die dingen met jullie te delen ;p Sorry!

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Optimist?

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met mijn vriendin Annabelle toen we werden opgehaald van ballet door haar moeder.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Skyfall, met mijn familie!

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, wel vaker...

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik zou naar een groot feest gaan, en alle andere dingen doen die ik normaal niet mag!

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ik heb nooit spijt van een relatie, ik bedoel ik ben er niet voor niets mee begonnen toch? Al moet ik eerlijk zeggen dat de ''relaties'' die ik gehad hebben niet bepaald serious bussiness waren.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Concert.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, ik verras mezelf steeds weer opnieuw!

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?Dat hoop ik niet!!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee ?!?

Ben jij snel jaloers?
Nee.


Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
JAAAAAAAAAAAAA!


Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?.
Euhm, ik heb niet dat rare gevoel in mijn  buik... Maar als het kon zou ik mijn schierzomerkamp vrienden heel graag zien!

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Eeehm nogmaals, ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst gehuild heb.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee?

Wat doe je morgen?
Ik ga naar school, en dansen.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Dat was ik wel ooit, 4 jaar geleden haha. Nee ik denk dat je ook gelukkig kan zijn in je eentje, en dat ben ik zeker weten. Maar dat betekent niet dat ik nee zou zeggen tegen een leuke jongen ;p!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
mijn Schier matties ^^

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Eeeuhm? Geen idee.. Hoop het niet... voor hem ^^

Houd je van suikerspinnen?
JAAAAAAAAAA

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder, zoals gewoonlijk.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ik geloof het wel.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
tot nu toe heb ik een hele leuke week, ik ben blij, en het is lekker rustig :)!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, meerdere. Ik vind dat persoonlijk ook erg fijn, mannen kijken namelijk heel anders tegen dingen aan!

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen!

Wat is je stemming op dit moment?
Me is happy !
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
 Mijn vader.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Mijn cijfers, het gaat zo goed op school, en daar word ik echt ontspannen van, wat anderen dingen ook een stuk leuker maakt!

Met wie was je gisteravond?
alleen, iedereen was naar de presentatie van mijn broertje!

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren? Nee, saai hé.


Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Ik vind dat dat niet uit maakt. Zelf ben ik daar best onzeker in, en ik denk dat veel jongens dat ook zijn. En trouwens dit is de 21e eeuw, YOLO.


Heb je plannen voor dit weekend?
Ik ga naar scouting op zaterdag, naar familie op zondag, en bloggen op maandag!

Nou dit was het, een flinke lijst.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en dat jullie me nu wat beter kennen! Als je nog andere vragen hebt, laat ze dan even achter in een reactie, dan komt we misschien wel een Q&A video!
xoxo Linde

8 opmerkingen:

  1. Je hebt geen cijfer gegeven bij je week... ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heden en het hier en nu is toch hetzelfde? :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het heden niet de toekomst, en het hier en nu deze dag? Maar nog maals, ik heb de vragen niet bedacht! Haha

      Verwijderen
  3. AAAAAAAWH LIEVERD!!!!!!!!!!!! ZO LIEF: 'Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
    Mijn beste vriendin! (Uit Giesbeek, Arnhem)'

    Ik mis je echt zooo erg!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik weet niet maar me berichtje wat ik er net nog achteraan heb gestuurd is niet aangekomen ofzo. iig, er stond dat ik ook ff deze tag ging doen, en dat heb ik ondertussen gedaan. Hier ist linkje.

    http://rebellies.blogspot.nl/

    Doei!
    x

    BeantwoordenVerwijderen