donderdag 7 maart 2013

Essence STAYmatt lip creams

Hee mensen,

Ja, ik zeg ja. Gewoon ja. De lente komt er aan. Ik ben blij en de vogel legt een ei.
Oké, even serieus. Ik dacht ik schrijf weer een review, want dit is iets wat jullie moeten weten.


Dit zijn de STAYmatt lip creams van Essence. Ze horen bij de nieuwe collectie en ik dacht, ja dit wil ik wel eens proberen. Persoonlijk hou ik namelijk niet zo van lipgloss, glitter en shine. Geef mij maar mooie matte lippen! De verpakking ziet er niet heel bijzonder uit, maar het is handig dat ze niet zo heel groot zijn zodat ze makkelijk in je tas passen. Kleuren: v.l.n.r. 01 Velvet Rose  02 Smooth Berry. Ze zijn 1,99 euro per stuk en er zijn nog 2 andere kleuren.
WOW, toen ik dat zag was ik blij verrast. Ik had eerlijk gezegd niet zoveel verwacht dus toen ik het ging swatchen kwam er een grote glimlach op mijn gezicht. Heel goed gepigmenteert en ze voelen lekker zacht aan. Ook ruiken ze naar vanille!
Dit is Smooth Berry en oh mijn god, wat een prachtige bessen kleur. Heel fel roze en het neigt naar het rode toe. Echt heel mooi en apart! Dit is wel mijn favoriet van de 2. Het blijft ongeveer 1 uur heel goed zitten en daarna begint het te vervagen, dat is wel een minpuntje.
Dit is dus Velvet Rose en dit is een hele mooie nude/roze kleur. Ook deze vind ik heel mooi en hij is niet te licht (wat ik vaak bij nude kleuren heb). Deze blijft net als Smooth Berry, maar 1 uurtje heel goed zitten.

Dit was mijn review van vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Kusjes Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten