donderdag 21 maart 2013

De schitterend stijl spray van Andrélon

Hoi allemaal, Ik word echt helemaal gek!!
Ik probeer nu al twee dagen om mijn make-up stash filmpje online te krijgen, maar eerst werkte mijn bewerk programma niet mee, en nu kan blogger de video niet vinden. Morgen hoop ik hem toch echt online te hebben, en als het goed is kun je hem op youtube ook al bekijken.
Voor nu dus de Schitterend stijl spray van Andrélon! hope you like!


 Andrélon schitterend stijl spray beschermt je haar tegen de hitte van de föhn, steiltang, krultang ect. Het is een ''heat protection mist'' waarom hij dan schitterend stijl heet? ik heb geen idee! De spray is er in 5 verschillende sterktes, ik heb sterkte 2. En nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ze bij mijn Kruidvat ook geen andere versies hadden.

De spray heeft een verstuiver aan de bovenkant die makkelijk in gebruik is!
Ze adviseren de spray te gebruiken op nat tot handdoek droog haar, als je je haar föhnt is 1x sprayen genoeg, ga je steilen (of krullen?) raden ze aan 2x te sprayen. Hierna kun je gewoon je normale routine doen.

Andrélon belooft met deze spray,
-het haar te beschermen tegen hitte
-extra verzorging te geven
-je haar in optimale conditie te houden

Ik heb de spray nu een paar keer gebruikt, en ben zeer tevreden!
Tijdens het stijlen rook het niet of mijn haar verbrande, en het resultaat was super zacht steil haar. Ook werd mijn haar niet droog!
Naar mijn idee maakt Andrélon zijn beloftes prima waar, en is dit een hele goede budget spray! Hij is namelijk te koop voor 4,95 bij de drogist.

Wel wil ik even zeggen dat hitte nooit goed is voor je haar, en dat zo'n spray maar een beetje helpt. Het beste is en blijft dus om je haar gewoon te laten zoals  het is ;)!

xoxo Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten