zaterdag 16 maart 2013

REVIEW - Kruidvat haarlijn

Hoi allemaal,
Ik heb een review voor jullie van twee producten uit de kruidvat haarlijn.
Deze waren al te zien in het winterwonderland filmpje.
Heb je deze nog niet gezien? klik dan even op de link ;) http://redkissablelips.blogspot.nl/2013/02/winter-wonderland-outfits.html
Hope you like!



Van beiden producten heb ik sterkte 2, er zijn in totaal 4 sterktes. Het is maar net wat je fijn vind mijn kruidvat had ze sowieso niet allemaal, en met sterkte 2 zat ik in het midden wat ik persoonlijk een prima sterkte vind.

 Ik begin met de mousse. Deze heeft een schuimige, hoe kan het ook anders?!, structuur. Hij brengt makkelijk in, houd je haar redelijk in model, en het beste... hij plakt niet en wordt ook niet hard! Als je haar ochtends net wat meer nodig heeft (of je probeert zoals ik het volume wat te minderen door de lucht ''weg'' te halen met mousse) is dit een prima optie.
Ik ben niet wild enthousiast over dit product, maar ook zeker niet negatief!!
 



Als tweede heb ik de hairspray, en hier ben ik wel wild enthousiast over! WOOOW!
Ik breng hem bijna iedere ochtend aan omdat het je haar beter en langer in model houd, maar ook een hele mooie glans geeft. De spray plakt helemaal niet, en word ook niet hard. Toch werkt hij prima, en houd hij mijn haar goed op z'n plek! Dit is zeker een aanrader!!




Beide producten zijn van kruidvat huismerk, en hebben een leuk prijsje! De lijn bestaat uit nog meer producten, welke dit precies zijn weet ik niet.
Ik hoop dat je het leuk vond, xoxo Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten