maandag 4 maart 2013

So Me BB cream van Action

Hee mensen,

Vandaag een review over een BB cream van de action! Ik zag deze liggen en ik dacht, laat ik dat eens reviewen voor jullie.



De verpakking ziet er leuk uit en ik het is handig dat alles erop staat.
In deze BB cream zit SPF 15 wat heel erg nodig is met warm weer, waar je dreigt te verbranden in je gezicht. Ik heb de lichte versie genomen en ik hoopte dat hij niet oranje zou zijn.
De tube is ook gewoon normaal, hij ziet er niet extra goedkoop uit ofzo. Ook zit er best veel in 1 tube wat natuurlijk super handig is.
Hier is een 'swatch' van de BB cream. Hij is niet oranje! Hoeraaaa! Ik was heel blij toen ik dit zag, want ik verwachtte er namelijk niet zo veel van.
Op de eerste foto zie je dat mijn hand wat oneffen is hier zie je dat het strak en mooi glad is. De BB cream voelt niet overdreven vet aan en smeert makkelijk en goed uit.
Schrik niet, haha. Dit is mijn gezicht zonder BB cream..
En dit met BB cream. Ik moet zeggen dat ik na de swatch op mijn hand wel iets meer had verwacht, maar dit is alles wat ik kreeg. Het maakt mijn gezicht iets minder rood, maar het is nou niet dat je zegt wauw, dat meisje heeft een mooie huid.

Als ik naar alles kijk, dan ben ik best tevreden over deze bb cream. Als je gaat voor een wat lichtere dekking denk ik dat deze prima is. Zelf moest ik nog best veel concealer toevoegen om het toch wat beter te laten dekken, maar voor 1,99 euro is het gewoon redelijk goed!

Gebruik jij bb cream? En wil je dat hij goed dekt of redelijk?

Kusjes Martha

1 opmerking:

  1. Hallo!

    Ja ik gebruik soms ook blackberry cream, maar dan niet op mijn hand.
    Maar bij jou geeft dat wel een mooi resultaat dus dat ga ik ook doen! Bedankt voor de tip!

    XOXOXO Priscil

    BeantwoordenVerwijderen