maandag 11 maart 2013

Mijn favoriete youtubers!

Hoi allemaal,
vandaag ga ik jullie vertellen wie mijn favorite youtubers zijn en wat voor filmpjes ze maken.
Hope you like!

foto weheatit.com

Laten we beginnen met de nederlandse youtubers! eigenlijk zijn de nederlandse youtubers die ik nu ga noemen allemaal bloggers, die net als wij hun filmpjes ook op youtube zetten.
Ik ga ze nu even voor jullie op een rijtje zetten!!

Vera Camilla,
Ik vind dat Vera hele fijne filmpjes heeft. Ze zijn altijd leuk bewerkt, met muziekjes, en een intro ect.
Ook heeft vera fijne tutorials, met budget en met duurdere prducten, voor iedereen wat! Ik vind dat ze een fijne stem heeft om naar te luisteren, en dat de filmpjes duidelijk en zeer leerzaam zijn!
 Gisela's taste heeft altijd hele leuke DIY projecten die ik graag pik!! Ook ben ik weg van haar stijl, en dat maakt shoplogs en outfit video's handig en leuk!

Teske is denk ik mijn nederlandse favoriet. Ze is zo'n heerlijk spontane meid, met super leuke filmpjes! Ze heeft afwiseling tussen beauty, fashion en life style, en ik kan er gewoon niet genoeg van krijgen!
 
 En als laatste nederlandse youtuber BeautylabNL.
Haar filmpjes zijn vooral heel leerzaam, en dat vind ik gewoon handig om naar te kijken!
 
 
Dan youtubers uit de UK. Ik heb er twee uitgekozen anders was het gewoon niet te doen...
Allereerst Dolly BowBow, ik ben eigenlijk geabboneert op haar voor haar primark hauls!
Bijna eideremaand heeft ze daar weer massaal geshopt, superleuk om te zien! Ook haar outfit video's vind ik leuk en leerzaam, zij combineert dingen heel anders als ik doe, en dat is handig voor de inspiratie!
 
Dan Jack's gap!! Dit is de enige niet beauty youtuber, maar OMG.
Als dit neit de knapste tweeling op aarde is weet ik het ook niet meer. Ze maken echt allerlei filmpjes, en ik kan er vaak echt om lachen. Eerst was het alleen Jack die filmpjes maakte maar een jaar?? geleden kwam ook Fin Fin the better twin erbij. Hij zou verzonnen zijn ect. ect. maar ik zie toch echt het verschil tussende twee, jij? 
 Damn wat zijn ze leuk!! Ik ben nu echt even aan het FanGirlen haha.
Goed als je nog een knappe grappige cutie tweeling zoekt, zeker abboneren op Jack's gap!!
 
En als laatste heb ik twee beauty, fashion, lifestyle youtubers uit de Vs.

 Dit is Macbarbie07, tja ik ben gewoon fan. ze heeft hele leuke DIY, outfit video's, tutorials, vanalles!
Ik ben echt verslaafd aan dat soort video's, en de manier waarop zij ze maakt vind ik zeer geslaagd!
 

En als laatste Stilababeo9,
mere is echt mijn favoriete youtuber van het moment, ze is zo'n leuke spontane meid, en ze heeftecht hele leuke filmpjes waar ik veel ideeën uit haal. Ik heb denk ik in 3 dagen tijd al haar filmpjes gekeken, ik ben verslaafd, en als je mere nog neit kent zeker even abboneren, het is de moeite waard.
 
Ik hoop dat jullie dit een beetje interresant vonden, ik kan nooit zo goed uitleggen waarom ik ze nou precies leuke vind. Dus mijn tip, kende je en van deze youtubers nog niet zoek ze even op en kijk of het wat voor jou is.
Natuurlijk ben ik ook heel nieuwschierig wie jullie favoriete youtubers zijn. Ik ben zelf altijd op zoek naar leuke nieuwe mensen om te volgen, dus laat het me weten.
 
xoxo Linde.

2 opmerkingen:

  1. waar staan the janoskians.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik die nog neit kende! haha. Ik heb ernaar gekeken, en ik snap dat mensen erom kunnen lachen, maar ik ben helaas niet een van die mensen ;(!

    x Linde

    BeantwoordenVerwijderen