zondag 24 maart 2013

My winter must haves - Meest gedragen kleding!

Hoi allemaal,
Vandaag ga ik mijn beste winteraankopen met jullie delen. Dit is de fashion versie, als jullie nou ook graag willen weten welke producten ik gebruikt heb om het barre weer te over leven, laat het me dan even weten! Hope you like it !





Allereerst truien. Vraag me niet waarom dat plaatje op zn kant staat, wat ik ook doe, hij kan niet draaien...
Maar goed, truien dus! Ik vind truien in de winter heerlijk. Ik heb ze in kleurtjes met printjes en van verschillende stoffen. En het belangrijkste ze zijn heerlijk warm. Hier boven zie je mijn top 5.

Als tweede heb ik bloesjes. Deze zijn wellicht niet zo warm, maar ik vind het heel leuk om ze onder een trui te dragen. geeft net wat extra!

Lekkere warme vesten!! Deze kun je bij bijna elke look toevoegen, ze zijn comfortabel en warm. Me like :)!


Deze bloezen draag ik ook graag over iets heen voor extra warmte. Ik vind het erg fijn om laagjes te dragen omdat je het nooit koud hebt, en je altijd nog wat uit kan doen! De spijker bloes draag ik ook wel eens onder een trui.
Mijn spijker jasje is echt een van mijn beste kopen geweest! Je kan hem bijna overal bij aan, en het is super lekker warm. Heb je nog geen spijker jasje? Zeker een aanrader! Ook op een koudere zomer avond kan hij namelijk goed van pas komen!

En als laatste een goede basis. Ik draag in de winter altijd een hemdje onder mijn kleren. Deze twee zijn van tencate. De hemdjes houden je warmte goed vast waardoor je het veel minder snel koud hebt. Ook raad ik een paar warme sokken, en op echt koude dagen een maillot onder je broek, aan.

Dit zijn mijn meest gedragen winter favorieten.
Wat heb jij deze winter het meest aangehad?
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
xoxo Linde

2 opmerkingen: