maandag 25 maart 2013

I bought some stuf!

Hoi allemaal!
Ik ben zaterdag met een paar vriendinnen naar de stad geweest, want het was Glamour day!
Bij het vertonen van mijn glamour, kregen we in verschillende winkels 20% korting!
Ik heb twee hele leuke items bij de Only gekocht die ik even met jullie wilde delen!
Hope you like :)!




 Dit jack is normaal 40,- ik kocht hem voor 32,-
Echt waar ik ben er zoo zoo blij mee! Ik wil er ook nog graag een met lange mouwen, maar voor de zomer is dit prima! Ik vind hem ongelofelijk leuk, hij geeft een stoerdere look!
Als tweede kocht ik deze trui. Wat je op de bovenstaande foto niet zo goed ziet is dat er een soort 'vissengraat'' door het midden van de trui loopt. Normaal kost de trui 17,- nu was hij 13,-

En wat vind je van mijn aankopen?
xoxo Linde

1 opmerking: