woensdag 27 maart 2013

What's in my bag

Hoi allemaal,
vandaag ga ik met jullie de spullen delen die ik dagelijks met me mee zeul. Het gaat vooral over mijn schooltas!
De meeste mensen maken hier een filmpje van, ik heb dat al een aantal keer geprobeerd, zonder succes, dus ik doe het anders! Hope you like!



1. Ik heb altijd een flesje water in mijn tas. Water drinken is gezond, en goed tegen de dorst!
2. Mijn agenda, zonder vergeet ik echt al mijn afspraken!
3. Mijn etui. tja handig toch?
4. mijn rekenmachine, altijd handig bij een wiskundig probleem!
5. Mon mobiel. Oké ik ben eerlijk, ik ben verslaafd, ik kan niet meer zonder...
6. Oortjes. Muziek is soms gewoon even heel erg gewenst :)
7. Dit is antibacteriële gel. Vooral handig als ik iets vies aanraak, of als de zeep op het toilet op is!
8. Handcrème. Ik heb in deze barre winter tijden heel erg last van droge handen. Deze mini met kamille is voor 1,- te koop bij Kruidvat. zeker een aanrader!
9. Een vijl. Mijn nagels breken de laatste tijd nogal snel af, en om vervelende haakjes en hoekjes weg te werken zit deze lieve kleine vijl standaard in mijn tas.
10. Mijn lipbalsem. Dit is al de derde deze winter. geweldig spul!
11. zakdoekjes, voor de overstromende neus!
12. En last but not least, mijn deo. Ik haat zweet en vieze luchtjes! Dus mijn deo gaat altijd met me mee!

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien wat er in mijn tas zit. Het is niet echt een grote blogspot, sorry!

xoxo Linde

2 opmerkingen: