dinsdag 19 maart 2013

REVIEW - Allround foundation BB cream Catrice

Hoi allemaal, vandaag heb ik een review van de Catrice  BB cream voor jullie. Er was best veel vraag naar, en het leek mij leuk om te delen! Hope you like!



De BB cream belooft op zes punten te werken.
1. balancing. De BB cream verzorgt de huid vochtigheid, en vermindert het glanzen door een absorberend poeder.
2. Corrigerend. Hij gaat onzuiverheden tegen!
3. Hij beschermt tegen de zon met spf 30.
4.Hij intensiveert de helderheid van je huid. Door de pigmenten in de crème krijgt je huid een stralende matte huid.
5.Bedekkend. Hij bedenkt je verbergt je onzuiverheden.
6. Moisturizing. Hij verzorgt de droge en gevoelige huid met almond olie.

Een verpakking bevat 30 ml. 



De BB cream zit een een langwerpige parelmoer kleurige tube. Hij ligt prettig in de hand, en blijft makkelijk staan. Het tutje is lang en vrij smal waardoor je gemakkelijk de hoeveelheid kunt bepalen, dit vind ik zeker een pluspunt!!

Oke hier komt de foto vooraf.... Ik heb 100% make-up loos .. haha


 Valt best mee toch !? Zoals je ziet heb ik wel last van rode plekjes, dus tij voor de BB cream!

Eerst breng ik een toefje aan op mijn vinger. In eerste instantie gebruik ik zo min mogelijk, we  kunnen altijd meer pakken!

Ik verdeel de BB cream over mijn gezicht, tot ik overal een stip heb. Goed kijken!

Vervolgens pak ik mijn foundation kwast van de hema en versprijd ik de BB cream over mijn gezicht.


Et voila! De BB cream dekt goed, ik heb hier maar 1 laagje op, normaal bouw ik het op om de ergste rood heden meer te verbergen. De BB cream heeft een mooie matte uitstraling, laat mijn huid niet vet aanvoelen, ik ben enthousiast!!
Als je mijn dagelijkse routine wil zien, laat dat dan even weten, daarin zie je iets uitgebreider hoe en wat ik doe emt de BB cream.
Nogmaals ik ben er heel enthousiast over, en het is zeker een aanrader. Hij is te koop bij kruidvat voor 5,95.

xoxo Linde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten