maandag 18 maart 2013

New in #2


Hee mensen,

Vandaag weer een nieuwe new in. Ik ga jullie laten zien wat ik de laatste tijd gekocht heb!




Dit sweatshirt heb ik al eerder gepast en ik vond hem wel leuk, maar ik twijfelde er heel erg over. Nu ik hem nog een keer paste wist ik zeker dat ik hem heel leuk vond. 'C'est la vie' betekent in het Frans: Zo is het leven. En omdat de lente eraan komt, vond ik dat deze kleur ook wel gepast is.
Only - 14,95 euro



Ik zocht al lang naar een goed paar zwarte shorts die niet al te duur waren, dus toen ik deze zag hangen in de H&M dacht ik: 'Die moet ik even passen.' En ja hoor, ze zaten goed en ik nam ze mee. Dit paar is een beetje highwaisted wat ik altijd heel mooi en fijn vind.
H&M - 9.95 euro



Toen ik dit lakje zag liggen dacht ik, ja deze wil ik wel proberen voor in de lente. Ook was er een actie bij de Etos op Rimmel lakjes (2 euro korting). 
Etos - 4,99 euro



Van deze lipcreams hebben jullie al een review kunnen lezen, maar oh mijn god, wat ben ik blij met deze schatjes.
Kruidvat - 1,99 euro per stuk



Mijn geliefde Essence concealer. Ik moest een nieuwe kopen.
Kruidvat - 1,99 euro



Een 'quickdrying topcoat' van Essence, want ik moest een nieuwe topcoat.
Kruivat - 1,79 euro



En de nieuwe Essence waterproof eyelinerpen. Ik wilde deze heel graag uit proberen!
Kruidvat - 2, 79 euro

Dat was mijn 'New in' nummero 2.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en zeg als je ergens reviews van wil lezen!@

Kusjes Martha

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! Ik zag in jullie beschrijving dat jullie in eindhoven wonen, en ik woon in den Bosch! Super toevallig :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Haha ja leuk. Ik vind Den Bosch echt een hele leuke stad, ook om te shoppen ^^
      Kusjes

      Verwijderen