zondag 10 maart 2013

Remington stijltang

Hoi allemaal.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik een flinke bos krullen. Daarom wou ik al een tijdje een stijltang, gewoon voor de afwisseling. Mijn lieve vriendinnetje Wies gaf me een advertentie dat je nu bij een abbonement op de glamour een Remlington stijltang kado kreeg.
Nadat ik mijn vader met puppy oogjes had aangekeken, mijn ouders zijn zwaar tegen het stijlen van je haar, kreeg ik dan toch een abbonement. (Bij ons thuis mag iedereen een abbonement op een tijdschrift, mijne op de fashiolista was verlopen, en nu dus vervangen door de glamour). En vandaag ga ik jullie wat vertellen over mijn nieuwe aanwinst, hope you like!

De stijltang zat in een grote doos veilig verpakt in karton. De doos heb ik al weggegooid daar dus helaas geen foto's van.
 
Bij de stijltang zat dit handige opberg etui. Het is een mooie zandkleur, met een kussentjes patroon.
Ook staat het merk er klein op geborduurt, dit vind ik erg chique staan. Ik vind het echt een pluspunt dat ze deze hoes erbij geven, handig om je stijltang in mee te nemen als je bijvoorbeeld op vakantie gaat!

De beschermhoes gaat open en dicht met een magnetische sluiting.
Aan de binnenkant zit zwart, en ik heb geen idee hoe dat materiaal heet maar het doet me denken aan zo'n plastic regenjas paraplu stof idee. Wel handig, deze stog kan namelij ktegen de warmte, dus na gebruik kan mijn stijltang hierop afkoelen!


Je kunt je stijltang in het midden vast zetten met twee klitteband bandjes die hem mooi op zijn plek houden, ook zit er een opbergvakje aan de zijkant. Dit kan handig zijn voor eventuele speltjes, elastiekjes, of een hittebestendige spray.

Om de stijltang aan te zetten doe je natuurlij keerst de stekken in het stopcontact, daarna houd je de aan/uit knop even vast, en dan duurt het 15 tot 30 seconde voor hij warm is. met de plus en min toets kun je de temperatuur veranderen, deze kan van 180 tot 230 graden.
 

 De stijltang heeft kerastamische platen, deze houden het vochtbalans van je haar in de gaten. Als deze te laag is gaat de temperatuur automatisch omlaag. je zou hiervan niks merken bij het stijlen en het resultaat. Je kunt deze functie uitzetten met een knop op het bedieningspaneel (waar je ook de temperatuur kunt veranderen) maar ik vind het persoonlijk wel fijn. Ik ben altijd bang dat ik mijn haar verbrand, of dat er plukken uitvallen, en dit geeft toch wat meer zekerheid naast alleen een hittebestendige spray!
 
 
Ik ben heel erg tevreden over deze stijltang! Hij heeft een mooie zilverglanzende kleur, is compact, en maakt mijn haar goed stijl. Nieuw kost hij rond de 80,- en ik heb hem nu voor minder dan 30,- ;)!
Als je een filmpje wil zien met hoe ik mijn haar stijl, en welke producten ik gebruik, laat dan even een reactie achter!
 
xoxo Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten