donderdag 4 oktober 2012

OOTD

Hallo kidoo's :)!
Ik had vandaag de laatste drie uur vrij, en was dus om 1u al lekker thuis. Ik besloot dat ik outfit foto's wou maken, maar er is niemand tuis, en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren, dus besloot ik het zelf te doen... De foto's zijn niet echt geweldig, dus misschien doe ik deze look ooit nog wel een keer... Hope you like!












En wat vind je?

X Kuss Linde

-broek women at work
-blouse pull and bear
-schoentjes h&m
-Rozenkrans onbekend
-Bril bioscoop ^^



2 opmerkingen:

  1. ohmygoooosh wat een gave foto's!!!
    echt superleuk!
    dit moet je vaker doen!
    i love die broek wauwwww! hadden ze die ook in andere kleuren? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de h&m hebben ze een blijwen en bij de sting nog een groene en bruine, en bij de women het word hadden ze deze ook in het bruin! Dankjewel :)!! XX Kuss Linde

    BeantwoordenVerwijderen