donderdag 7 juni 2012

Summertime inspiration!

Heeee lieve mensen,

Ik ben niet alleen van de beauty maar zeker ook van de fashion! Ik hou van leuke vrolijke maar ook stoere kleding. Alles door elkaar.
Vandaag krijgen jullie een fotoblog te zien met mijn inspiratie en must-haves voor deze zomer!

Foto 1:
Ik word heel blij als ik zo'n kleur zie! Ik vind de colourblocking trend van nu echt super leuk. Lekker fel en precies goed voor de zomer. Ook hou ik wel van een mooi wit zwierig shirtje. Vooral de clutch vind ik een leuke accesoire want daar ben ik op dit moment helemaal weg van. Misschien zou ik de clutch in een lekkere felle kleur hebben gedaan maar ik vind nude kleuren wel mooi basic. Ook de highwaste trend vind ik top!


Foto 2:

Ja, sommige van jullie vinden dit misschien echt heel erg lelijk maar ik vind het zeker wel iets hebben. Ik hou zoiezo van shortjes zoals jullie kunnen zien. En een witte doorzichtige blouse is iets wat ik snel ga kopen! Ik vind de kruisketting heel erg vet. Maar dat is echt een kwestie van smaak. De bril, nouja, de bril is gewoon zo geniaal. Ik vind dit heel stylish en dit zit ook nog eens heerlijk!


Foto 3:

Heel maar dan ook heel schattig. Ik hou heel erg van lieve jurkjes en ik vind het mooi als ze gecombineerd zijn met een riem. Dat vest hoeft niet persé maar ik vind het wel wat leuker staan. Ook ben ik weg van de armbandjes want ze passen er zo goed bij. Dit zou mij, als blondine, denk ik wel goed staan. Haha, niet opschepperig bedoelt ;)


Foto 4:

Dit is echt een van mijn favoriete outfits! Dit is zo mooi gedaan. Ik vind als eerste de rode lippen super leuk (vandaar onze naam www.redkissablelips.blogspot.com!) maar ook de american printed shirt vind ik heel stylish en mooi. Het rokje is hee schattig en maakt deze statement outfit toch wel wat liever. Ik vind de bril, jaja, heel erg vet en het lieve riempje maakt het helemaal af!


Foto 5:

Dit vind ik zeker ook een hele leuke outfit. Het jurkje is misschien wel een beetje kort maarja. Ik vind het namelijk wel een leuk jurkje. Deze outfit geeft me een beetje een postbode gevoel door de gele strepen en de tas. De tas is overigens wel super mooi en zeker een must-have voor deze zomer. Ook, voor de niet zo goede zieners onder ons, maakt de ketting met het klokje het helemaal af en is dat ook echt iets wat ik heel graag aan zou willen schaffen.


Nou dat waren mijn inspiratie looks voor deze zomer.
Nog een leuk geurtje voor de zomer:
Daisy eau So Fresh by Marc Jacobs
2 woorden, heerlijk & prachtig!

x Martha

1 opmerking:

  1. ik wil ECHT een tailleshort :-)
    Ik zag trouwens bij de Pieces hele leuke met twee of drie knoopjes :-D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen