dinsdag 26 juni 2012

Food addicted #1

Heeeeee lieve mensen,

Wie kent het gezegde: Liefde? Geef mij maar chocolade! Niemand, want dat is mijn motto! Vandaar dit leuke recept met extra veel chocolade.


Triple Chocolate Chip Cookies

 


 

Ingrediƫnten:
110 gr boter (zacht)
110 gr basterd suiker (wit of bruin)
110 gr bruine suiker
1 ei
1 el vanille extract (Je kan ook een zakje vanillesuiker gebruiken!)
150 gr bloem
60 gr geplette haver
1/2 el bakpoeder
1/2 el zout
30gr melk chocolatechips
30gr pure chocolatechips
30gr witte chocolatechips                                        
Bereidingswijze
Meng de boter en alle suiker tot een egaal luchtig mengsel. Meng nu het ei met het vanille-extract/vanillesuiker en klop door het boter mengsel.
Voeg de bloem, de haver, het bakpoeder en zout toe en meng. Leg een vel bakpapier op de oven plaat en schep hierop 9 hoeveelheden van het deegmengsel, (4-5 cm uit elkaar). Laat de bakplaat nu een 20-30 min. rusten in de koelkast. Verwarm de oven voor op 180 graden en laat de koekjes een 10-12 minuten bakken.

LEKKAAH! Ik denk dat ik dit gauw is een keer ga maken maar voor nu kan ik nog even naar de plaatjes staren.

xjes Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten