woensdag 4 juli 2012

Ik ga op kamp en in mijn toilettas zit...?

Zoals jullie misschien wel weten gaan Martha en ik komende zaterdag op kamp. En hoe vervelend ik het ook vind, we moeten vanavond de tassen al inleveren :('! Ik ben dus met mama naar de kruidvat geweest om een mooie beauty voorraad in te slaan, voor de bare kamp omstandigheden. En met mijn jaaaren lange ervaring hoop ik dat alle andere kampgangers er ook wat aan zullen hebben. Enjoy!







Zoals je ziet is het een redelijke verzameling, en ik heb dan ook geen idee hoe het in mijn toillettas gaat passen.
Wat er allemaal inzit:
-FA shower cream Yoghurt coconut

We gaan op kamp in de Bieschbosch, en wassen ons in de maas, of de zijrivieren. En geloof me, je gaat er schoner in als dat je eruit komt. Deze FA douche gel heeft een heerlijk zoete cocosnoot geur en de Yoghurt heeft een verzachtende werking, Ik ben benieuwd!







-Andrélon 2 in 1 shampoo
Andrélon 2 in 1, met de geur meloen alöe vera. HANDIG! 2 in 1 betekend maar 1 fles en toch mooi verzorgd haar omdat het ook de werking van een crémespoeling heeft. Ik weet nog hoe ik vorigjaar steeds met 2 groote flessen zat, dat gebeurd me NOOIT meer. Daarom dus 2 in 1 !







-Andrélon droogshampoo          
Droogshampoo is gewoon in 1 woord Ge-wel-dig! Waarom? Je hoeft je haar niet nat te maken, te zwemmen moeilijk te doen, gewoon even spuiten en uitkammen. Mijn laatste zomerkamp hebben we echt alleen maar regen gehad, en geloof me dat stinkt! Met de droogshampoo kan ik mijn haar redelijk ''schoon'' houden, een frisse uitstraling geven, op de momenten dat wassen niet gaat. Echt super bedacht !!


-Kruidvar pure&Nature facial tissues
Ik heb een redelijk onzuivere huid, en ik vind het dan ook fijn en belangrijk mijn huid goed te verzorgen. En een goede verzorging begint nu eenmaal bij de reiniging. Mijn moeder kwam aanzetten met deze doekjes nadat ik had gezegd het niet te zien zitten met flessen reiniging te schouwen. De doekjes zijn op alöe vera basis en ik ben heel erg benieuwd of ze goed bevallen!



-Garnier BBcrème
Jullie kennen het waarschijnlijk wel, BB crème. Ik had er ook van gehoord, het al meerdere keren op mijn hand getest, en nu heb ik hem dan ook gekocht. de BB crème beloofd te egaliseren, hydrateren, lijntjes te vervagen, een stralende teint te geven en te beschermen tegen UV. Normaal gesproken heb ik altijd dezelfde producten, reiniging dag créme en een olie voor de nacht, maar op kamp is dat gewoon niet handig, en BBcrème beloofd het allemaal te doen. Ik ben Benieuwd..!

-Voor in en na de zon
Heel belangrijk, zonnebrand, aftersun en bodylotion. Verzorg je huid en lichaam goed, want ookal ziet de zon er zo onschuldig uit, verbranding is pijnlijk en kan groote gevolgen hebben. Om je lichaam extra te verwennen aftersun en bodylotion, je huid knapt er echt van op!!




Verder neem ik mee in mijn toilettas:
- deo, een groote in de toillettas zelf en een kleintje in mijn rugzak voor door de dag.

- anti mug, anti teek en na de beet. Niemand houd van die lelijke rode jeuk bulten!

- lipbalm, handcrème en een vijl en spiegeltje., Gewoon nodig..!

- tanden borstel en pasta. Voor kamop koop ik altijd een nieuwe tandborstel en een mini tandpasta, kan je daarna gewoon weggooien maar je tandjes blijven mooi wit!

-watjes, ookal ging i kniet sjouwen met reiniging ik neem wel rozen water mee, en natuurlijk watjes:)"!

-een borstel en kam, als je haar maar goed zit ;D!

Ik ga deze zomer nog een keer op kamp, en hoop dat ik de meeste dingen dan gewoon weer mee kan nemen! Ik wens jullie een hele fijne vakantie, ik hoop dat ik nog wel wat zal schrijven, en dat het weer meezit. HAVE FUN,

X Kuss Linde.






























1 opmerking:

  1. Leuke spulletjes! Die FA shower cream heb ik ook, en die is heeerlijk! :D Veel plezier op kamp!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen