vrijdag 6 juli 2012

Summer songs!

Heeee lieve mensen,



Zomer, heerlijk! Echt waar, ik ben zo blij dat school even is opgehouden.
Ik hou echt van zon, zee en strand. En dat natuurlijk met een lekker muziekje in de auto.
Daarom hier nog even een musicpost voor ik samen met Linde op kamp ga.

Er zullen veel Glee liedjes tussen zitten maar je kan natuurlijk ook het origineel luisteren! :)

Lijst van zomerliedjes:
1.Stereo Hearts - Glee lekker vrolijk en leuke songtekst.
2.That Pussy - Lloyd & Andre 3000 foute songtekst maar super lekker liedje.
3.Ik heb een meisje - Lucky Fons III vrolijk, lief en zomers liedje en je kan lekker meezingen.
4.Born to be wild - ACDC hahahaha zo grappig en oud maar ik zing altijd hard mee in de auto!
5.Walking on sunshine/Halo - Glee up-tempo, vrolijk en natuurlijk glee!
6.Album Back to Black - Amy Winehouse dit is mijn favo album van alle albums aller tijde en kan dus 
altijd.
7.Stronger - Glee mooi, powerfull en ik vind Mercedes' stem echt heel mooi.
8.Alle liedjes van de disco aflevering - Glee love, love, love disco! Heerlijk voor in de zomer in de auto.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat jullie wat leuke liedjes vinden voor op je iPod, mp3 of telefoon!
xjes Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten