woensdag 15 augustus 2012

Ringen, earcuffs and more.

Heeeeeeeee lieve mensen,

De vakantie is bijna afgelopen.. Beetje jammer, maar ik had echt een hele leuke vakantie! Nu ik weer thuis ben kan ik weer genieten van de webshops en mijn kleedgeld.
De laatste tijd, nouja eigenlijk altijd al maar nu een beetje extra, ben echt weg van accesoires en daarom ga ik nu een paar favorieten laten zien! Ze komen allemaal van www.ebay.com en ik zal de linkjes beneden erbij zetten.

Cross Two Finger Double Ring Stud Faceted Adjustable Copper
Deze vind ik echt heel erg gaaf! Ik vind de kruizenringen heel vet maar studs ook. Dit is dan ook een prima combinatie voor mij en de oud goude kleur geeft het dat vintage gevoel. En de prijzen op ebay maken je hele dag weer goed, deze ring is namelijk maar 0,99 euro + gratis verzendkosten!

Fashion Charm Retro Silver Five Hearts Two Fingers Adjustable Ring

Deze is toch lief? Ook eigenlijk wel een beetje stoer dat versleten zilver. Ik ben, zoals je ziet, helemaal weg van de 2 vinger ringen. Ik heb ook al een snorrenring in mijn bezit en ik denk dat ik deze er heel graag bij zou toevoegen! Deze ring is 0,99 euro + gratis verzendkosten.

Cool Skull Colorful Opera Mask Cocktail Finger Ring Sz 7 Ajustable New Fashion

Wauw, deze is zo gaaf. Ik hou wel van een beetje een edge in accesoires maar die kleurtjes maken het zo leuk! Deze ring is 0,99 euro + 0,99 euro verzendkosten.

New Punk Rock Silver Metal Pyramid Spike Rivet Chain Link Ear Cuff Clip Earring
Aaaaah! Deze is zo leuk, ik hou op dit moment echt van studs zeg. Dit is dus een earcuff, een earcuff is dus een oorbel met daaraan een hangertje die je weer ergens in je oor (soms ook in je haar) kan vastmaken, soms met een clipje, als je daar een gaatje hebt is het ook een oorbel. Dit is echt een leuk voorbeeld. Deze ring is 1,75 euro + gratis verzendkosten.

Statement Silver-Tone Clear Beads Sequins Fashion Peter Pan Collar Bib Necklace
Deze is zo leuk! Deze kettingen noemen ze vaak: Statement necklaces. Dat komt omdat ze zo groot zijn en dus nogal veel opvallen. Het is dus een ketting maar het lijkt bij deze op een kraagje het zogenoemde: 'Peter Pan kraagje'. Dat vind ik echt heel schattig! Deze ketting is 18,99 euro + gratis verzendkosten


En last but not least, dit goddelijke horloge van Swatch! Oh mijn god ik kan er uren naar staren. Dit is echt het mooiste horloge wat ik ooit heb gezien. Het is zo chique maar toch ook speel door het leuke mint groene kleurtje. Het nadeel is dan wel dat dit horloge prijzig is.. 129,95 euro + gratis verzendkosten. Oeps!

Dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xMartha
Kruizenring: http://www.ebay.com/itm/Cross-Two-Finger-Double-Ring-Stud-Faceted-Adjustable-Copper-/261083014866?pt=Fashion_Jewelry&hash=item3cc9c2a6d2
Hartjesring: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Charm-Retro-Silver-Five-Hearts-Two-Fingers-Adjustable-Ring-/130732305144?pt=Fashion_Jewelry&hash=item1e7040aaf8
Skeletring: http://www.ebay.com/itm/Cool-Skull-Colorful-Opera-Mask-Cocktail-Finger-Ring-Sz-7-Ajustable-New-Fashion-/190714015379?pt=Fashion_Jewelry&hash=item2c6770ee93
Earcuff: http://www.ebay.com/itm/New-Punk-Rock-Silver-Metal-Pyramid-Spike-Rivet-Chain-Link-Ear-Cuff-Clip-Earring-/320962572256?pt=Fashion_Jewelry&hash=item4abadc2fe0
Ketting: http://www.ebay.com/itm/Statement-Silver-Tone-Clear-Beads-Sequins-Fashion-Peter-Pan-Collar-Bib-Necklace-/350584943374?pt=Fashion_Jewelry&hash=item51a07db30e
Swatch horloge: http://www.ebay.com/itm/New-Swatch-Irony-Full-Blooded-Mint-Chronograph-Date-Watch-43mm-SVCK4056AG-170-/360468906101?pt=Wristwatches&hash=item53ed9f0075

Wat kan er volgens jou niet ontbreken in je accesoire-collectie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten