zaterdag 18 augustus 2012

I'm back Bitchez !

Hello Sunshine's!
Zoals jullie misschien wel uit de titel kunnen opmaken ben ik terug van vakantie. Nou ja bijna terug... Ik zit momenteel in het Limburgse land bij mijn opa en oms omdat de auto de lange reis vanuit la Suise niet aankon en Overleed.
MAAR..!



Maandag begint de school weer, en dat betekend dat ik vanaf maandag weer actief zal zijn op deze geweldige blog!
Ik kan alvast verklappen dat Martha en ik samen nog een groote vakantie shoplog gaan opnemen, maar dan moet eerst het youtube account gemaakt worden ;$.
Ook ga ik proberen drie tot vier outfits per week online te zetten (Ook op cosmogirl lookbook, mocht je dat hebben kijk dan zeker even ;)

Wat ik nou eigenlijk wil weten is wat jullie nogmeer leuk vinden om te zien?
Moet ik mijn webshops delen, een rondleiding door de stad filmen, mijn kast laten zien, what's in my bag, een dag uit het leven van, al mijn schoenen, een DIY, hoe ik mijn look maak, mijn beauty ritueel.
Ik heb geen idee! Maar alles kan en alles mag :)'! Dus ik zou het super super fijn vinden als je een reactie achterlaat met ideeën, ik zal er zeker iets mee doen!

Ik hoop dat jullie allemaal een heel fijne vakantie hebben gehad, ik ga me klaar maken voor het nieuwe schooljaar, en tot maandag ( Jaja dan komt de Back To School Look!!!!!)

Kus Linde.



1 opmerking:

  1. Mooie Blog Linde! Meschien kan je met een youtube account beginnen ;) Ik ga nog mijn vakantieverhaal schrijven ;) Ik moet pas op de 28ste naar school! Veel su6 op school! En ik hoop dat je deze vakantie nooit meer zal vergeten. Onze tijd was kort maar erg fijn ;)(Schuimparty). Maar afscheid nemen bestaat niet en we zien elkaar weer snel! En ik hoop dat ik je weer snel zie!

    Xx

    Martijn Welles ;)

    BeantwoordenVerwijderen