vrijdag 31 augustus 2012

Topshop Autumn Outfits!



Time for part two! Ik heb met een beetje moeite weer iets leuks van topshop gemaakt. Voor degene die niet weten wat het is, het is een webshop met hele leuke kleding en ook hele originele kleding.

Outfit 1 The wanted Denim: Ik heb het zo genoemd omdat spijkerstof dingen heel erg in zijn. Het leuke aan deze blouse is dat het niet alleen spijkerstof is maar dat er leren mouwen aan zitten! Ik vind het een extra stoer effect geven. De legging is heel mooi, beetje een galaxyprint. De hakken zijn gewoon prachtig en geven de outfit toch wel iets chiques. De Peter Pan kraag ketting is ook super!

Outfit 2 Sir yes Sir: Legerprint.. Nog steeds een favoriet. En dan niet zonder een mooie groene blouse met super leuke goude details aan het einde van de kraag, origineel! Het shortje is echt heel mooi en hij is highwasted. De ketting vind ik ook heel leuk, kruizen zijn ook in. En de laarsjes zijn gewoon zo leuk en stoer. Een look die helemaal op het leger geïnspireerd is.

Outfit 3 Hypnotized: Wauw, die broek spreekt mij meteen aan. Deze mosterdkleur vind ik echt heel mooi en hij staat perfect bij de gele blaadjes die van de bomen afwaaien in de herfst. De trui is ook mooi, niet zo heel bijzonder. Maar de ketting is echt super. Daarom heet deze look ook hypnotized. Het is een holografische ketting dus de kleuren veranderen als je hem beweegt. De schoenen zijn echt heel vet en ja.. Wat moet ik zeggen? Ik ben verslaafd aan studs.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en kijk zeker op de site!

Martha

bron: www.topshop.com

2 opmerkingen: