donderdag 23 augustus 2012

OOTD, Red Kissable Lips.

Goede dag lieve kijkbuiskindertjes!
Ken je dat, dat je nieuwe kleren kocht, en ookal heb je ze nu al een tijdje je MOET ze gewoon aan de wereld laten zien! De look van vandaag komt deels nog in '' de groote shoplog'' maar dat weerhoud me niet er een outfit mee te maken.
Ik werd soms een beetje raar aangekeken op de fiets, maar dit is echt een ''Linde'' outfit. Hope you like :)'!




De look is naar mijn idee, stoer en misschien wat ''mannelijk'' ofzo, maar de rode lippen ring en de bloemetjes maken het ook wel weer wat lieflijker. De visengraat vlecht vind ik het geheel afmaken, hij is Klasiek, en, naar mijn idee, nooit saai.

Wat vind jij vande look? Of heb je misschien een andere reactie? Ik hoor eht graaaag :)'!!
Kuss Linde.

-Blouse en legging Pull and bear
- rokje sting
- laarzen Le Ballon
-Ring Primark
- Lippenstift Limecrime Retrofurist





1 opmerking: