vrijdag 15 juni 2012

Topshop summerdays.

Heeeee lieve mensen,

Ik kijk heel vaak op webshops en 1 van mijn favoriete is www.topshop.com
Het is echt super leuk, wel een beetje prijzig, maar ik kijk er vooral op om inspiratie op te doen.
Op een gegeven moment had ik zo'n zin om looks te maken dat ik gewoon ging knippen en plakken met dit als resultaat:



(v.l.n.r)
Outfit 1 Lovely, cute, leathery : Ik vond dit heel schattig door het open gat in de vorm van een hartje op de achterkant van het jurkje. Ook zijn de schoenen AW-SOME! Als je het niet goed kan zijn is de panty een soort crème/witte kleur wat ik er wel bij vond passen. En dan nog het riempje dat vind ik heet mooi want dat maakt het af en accentueert de taille.

Outfit 2 Minty, classy, soft : Mint is natuurlijk helemaal in en ik vind het zelf ook een hele mooie kleur. Deze top is echt heel mooi en ik vind het kraagje een super leuk detail. Een gewoon zwart broekje staat er goed bij vooral als je zoveel sieraden erbij doet, wat ik altijd heel vrolijk en mooi vind. En dan de schoenen waren hier echt perfect voor, goede kleur en goede stijl. Heel classic!

Outfit 3 Dary, ombre, flowers : Dit is toch wel mijn favoriete outfit, gewoon omdat het zo goed gelukt is en heel origineel is! Ik vind dit soort tops leuk maar wel met iets dat high-wasted is, want ik heb nou niet echt de allerstrakste buik haha! De rok is zo mooi, ik vind het prachtig hoe hij overloopt van licht paars naar donker. Ook een leuk detail is dat hij aan de achterkant dus langer is dan aan de voorkant. De armband kwam ik tegen en ik dacht : YEAAH. Flamingo's zijn zo leuk. Ook de hakken zijn prachtig nude/cream.

Outfit 4 Hard, peace, studs : Even 1 dingetje van te voren, ik hou van studs! Ze zijn zo leuk en ze maken alles veel krachtiger. Dit broekje is echt iets wat ik serieus wil bestellen. Het legergroen vind ik zo vet en de studs.. Tja, altijd goed hè, haha. De top is ook leuk en maakt het iets vrediger door het peaceteken. En de schoenen, ja, ik kon het niet laten. Deze keer zwart! De accesoires zijn ook heel erg bijpassend vind ik. Een mooie ring is natuurlijk nooit mis en een kruis is zeker iets wat goed met studs gaat.


Nou, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden en misschien ook wel geïnspireerd zijn!
Je kan alles dus vinden op www.topshop.com


xjes Martha

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ijzeren/metalen vierkantjes of stekels of andere vormen die je op kleding kan doen. Je ziet ze op het legergroene broekje zitten ;)

      Verwijderen
  2. leuk :) ik ga bestellen haha maar het is wel prijzig ja :(

    BeantwoordenVerwijderen