dinsdag 19 juni 2012

Lekkere parfums!

Heeeeeee lieve mensen,

Ik wil graag met jullie praten over lekkere zomerse en frisse parfums die ik heeeel graag in mijn bezit zou willen hebben!

1. Marc Jacobs - Daisy - 64,- euro - 50 ml





Super mooie flacon en echt zo lekker. Het doet me echt denken aan de zomerse dagen en bloemenvelden! Niet zo bloemig dat het overheerst maar heel erg fris. Hij is heel duur maar ik ga hem misschien kopen als ik een bijbaantje heb gevonden. Je hebt ook nog de Daisy Eau So Fresh en dat is een eau de toilette. Ik hou persoonlijk meer van parfum omdat het langer blijft hangen en het wel het origineel is van wat het bedoelt was. Deze staat bovenaan op mijn verlanglijstje.
Daisy Eau de toilette 20 ml is 34,99 euro.




2. Vera Wang - Love Struck - 64,- euro - 50 ml

Jep, net zoals Daisy heel prijzig maar mijn god wat ruikt dit lekker zoet! Het blijft heel lang hangen en het doet me echt denken aan iets tropisch. Ook vind ik de flacon heel erg mooi en origineel met de bloemen bovenop. Je kan ook 30 ml kopen voor 44,- euro en misschien is dat wat slimmer. In 1 woord heel erg jammie!









 3. DKNY - Be delicious - 50,- euro - 50 ml

 Appelig! Ja, ik hou heel erg van appelgeur. Lekker fris maar toch heel zoet. Dit flacon is erg leuk vind ik zelf. Beetje sportief en niet te veel frutsels. Hoewel het stikkertje erop een heel leuk detail is. De geur is heerlijk vind ik zelf. Echt appelig maar niet te weeïg zoet. Daar hou ik nou ook niet van. Het blijft wel iets wat ik wel in de 30 ml vorm zou willen kopen voor 32,50 euro. Sweet sweet appelicious!







4. Christina Aguilera - Royal Desire - 32,50 euro - 50 ml




Dit vind ik echt verrassend lekker en zwoel. Voor in de zomer avonden is dit natuurlijk perfect en lekker zoet. Ik wil deze echt graag aanschaffen want die van 15 ml kost maar 15,95 euro! De flacon vind ik niet zo heel erg bijzonder maar wel mooi klassiek. Wel vind ik al deze geurtjes een aanrader want ze zijn allemaal wel lekker.






5. Bruno Banani - Made for Woman - 32,85,- euro - 60 ml


Dit is echt een heerlijk geurtje, lekker zoet en speels. Misschien ook wel een beetje sexy haha. Het is ook echt een vrouwengeur en ik hou wel van een beetje zoete geurtjes. Dit zou ik bijv. in de avond opspuiten omdat ik dan de hele avond kan genieten van een heerlijk zoet geurtje. Dit is ook echt de perfecte date geur! Blijft redelijk lang zitten maar als je maar 15,95,- euro moet betalen voor 20 ml zeg ik er zeker geen nee tegen!






 Nou dat was wat ik aan wil schaffen aan mijn parfumstash, ik denk dat niet alles helemaal goed gaat komen maar die van DKNY en Christina Aguilera zijn best betaalbaar bij wat minder ml. 
Ik kan niet aanraden wat jij lekker moet vinden want parfum is heel erg persoonlijk! Ik zou je niet aanraden om online parfum te kopen als je het nog nooit in het echt hebt geroken.

Wat is jouw lievelingsparfum en welke zou je graag toevoegen aan je stash? 

   xjes Martha


Bron: www.douglas.nl

1 opmerking: