zondag 17 juni 2012

Outfit of the day


Heeee lieve mensen,
Ik wil vandaag even mijn outfit of the day laten zien aan jullie! Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden.




Ananassen zijn toch wel echt super leuk voor in de zomer en daarom kocht ik dit blousje! Ik vind het vrolijk en kleurijk en geeft een leuk effect aan een saaie outfit. Je kan het opgeknoopt dragen maar ook bijv. in een shortje of bij een leuk basic rokje. Zorg dat je niet te veel prints in 1 outfit stopt want dan wordt het iets té druk.


Het hempje heeft een zeeblauwe kleur en dat is een van mijn lievelingskleuren. Als je goed kijkt zie je dat de steeltjes van de ananassen dezelfde kleur bevatten en daarom vond ik het wel goed bij elkaar matchen.

 Het shortje is echt 1 van mijn favorieten. Het is een simpel licht denim shortje met een paar krasjes en soort gaten. Ik hou wel van een beetje afgesleten shorts want anders wordt het zo saai!

De schoenen zijn 1 van mijn favoriete paar. Dit zijn zwart/zilvere vans en ze passen bijna overal bij!

De armbandjes fleuren het nog een beetje op en maken het iets speelser!

                





Top -New Yorker
Hempje - ?
Shorts - H&M
Schoenen - Pro
Armbandjes - Hema (niet meer verkrijgbaar)

xjes Martha


1 opmerking: