dinsdag 19 juni 2012

Sorry,!!

Sorry Sorry Sorry, ik blog VEEL te weinig. Jullie worden overspoeld door Martha en de beauty (: maar ik heb gewoon geen tijd :S! Pww, moe ik lijk wel mn oma =S En ik weet gewoon niet wat ik wil schrijven. Niet omdat ik niets weet, ik weet teveel.... Daarom heb ik vandaag een outfit post waar ik al eerder foto's van heb gemaakt. Het is lekker makkelijk en je leert mij en mijn stijl weer wat beter kennen ;)! Hope you like!



Samen met een vriendin was ik een dagje wezen shoppen bij H&M. Ik ben echt een H&M fan!! Ze hebben echt leuke en goedbetaalbare kledingstukken. Het zal je nu misschien ook niet meer verbazen dat de hele look, behalve de schoentjes, van de H&M komt. Toen de foto's gemaakt werden was het nog heerlijk weer, een echte zomer outfit dus! Wat vind jij?











Het jurkje is zomers met blauw en geele bloemetjes, en de look heeft een jaren70/80 sweertje door je schoenen het riempje en de tas. De panty met hartjes maakt het allemaal wat liever. En de turquaas (hoe schrijf je dat ?!?) blauwe ring is gewoon een schitterende eyecatsher als je het mij vraagt (:!
Ik hoor graag wat je ervan vind, en ook wat je graag wilt zien, dat helpt mij met keuzes maken!!

Kuss Linde.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je ringen echt leuk, moet je een keer iets over op de site zetten misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik egt een super leuk idee! Zal er snel een blog van maken (:!

    BeantwoordenVerwijderen