maandag 1 april 2013

My monthly must haves !!

Hoi allemaal,
Vandaag ga ik mijn favoriete muziek, eten, beauty en fashion dingen van de maand Maart met jullie delen!
Laat me even weten of je het wat vind, en veel kijk plezier!
xoxo Linde.

 Ik heb weer hetzelfde probleem als bij mijn make-up stash, Blogger kan het filmpje niet vinden op youtube. Als je hem toch al wil kijken is hier de link https://www.youtube.com/watch?v=UT86FVSHgno sorry voor het ongemak, ik zal zo snel mogelijk proberen om hem erop te zetten!


2 opmerkingen:

  1. Beetje teveel foundation misschien .. ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag je best vinden, maar ik gebruik 1 laagje BBcream en dat vind ik persoonlijk niet te veel, al ben ik het wel met je eens dat ik op een wortel lijk. Maar dat heb ik geheel aan de belichting te danken!

      Verwijderen