maandag 1 april 2013

Gastartikel: Kennismakingsartikel: Wat ben ik en wat is mijn stijl



Hi lezers van Red Kissable Lips! Ik ben Lara en ik zal de komende tijd elke maand een gastartikel schrijven voor deze blog. Ik hoop dat jullie daar net zoveel zin in hebben als ik. Ik blog zelf ook, op Clue of Style (www.peanutbutterandsomnia.wordpress.com) en mijn blog gaat vooral over mode. Dat betekent dat mijn gastartikelen waarschijnlijk ook wel vaak over mode zullen gaan, want dat is het onderwerp waar ik het liefst over schrijf. Make-up gebruik ik graag, maar het is niet zo mijn ding. Net zoals lifestyle, ik vind lifestyle artikelen leuk om te lezen, maar zelf dat soort artikelen schrijven vind ik minder. Ik doe het wel af en toe, voor de broodnodige variatie van artikelen op mijn blog.
Wat is mijn stijl? Dat is misschien handig om te weten en het lijkt me een goed onderwerp voor dit kennismakings-artikel. Zelf omschrijf ik mijn stijl als vrouwelijk, tuttig, printjes en af en toe heel minimalistisch en met Engelse elementen (denk aan ruitjes en brogues).
Om een beetje een beeld bij mijn uitleg over mijn kledingstijl te geven, dit zijn op dit moment mijn lievelingskledingstukken/schoenen: 


1.       Ik hou ontzettend veel van kraagjes en ik draag daarom ook heel vaak een kraagje onder mijn trui, ik vind dat het iets bijzonders toevoegt aan m’n outfit en het sluit goed aan bij m’n stijl.

2.       Ik ben helemaal gek op dit paar schoenen! Ze zijn erg hoog, dat betekent dat ik ze niet vaak aankan, alleen naar speciale gelegenheden waarbij je niet veel hoeft te lopen of te dansen, zoals een etentje. Ik heb ze voor tien euro op een vintagemarkt gevonden, dat maakt ze nog een tikkeltje geweldiger. 

3.       Dit blouseje vind ik het ultieme lente kledingstuk: licht, luchtig, vrolijk, met bloemetjes en sheer (doorschijnend). Ik heb hem net nieuw en nog maar één keer gedragen, maar ik ben er nu al helemaal gek op. 

4.       Dit rokje wordt in de zomer wel een beetje winters, maar ik vind ook dat dit kledingstuk stuk in mijn top 5 hoort. Hij past bij veel dingen én bij mij. Hij sluit goed aan bij het Britse tintje wat ik vaak in mijn outfits toevoeg. 

5.       En dit is nog een ‘’Brits of Engels’’ item.  Brogues zijn eigenlijk een beetje het ‘’ding’’ van mijn stijl. Niet iedereen vindt ze mooi, maar ik vind ze geweldig. Ze zitten ook nog eens super en ze sluiten –alweer- goed aan bij mijn stijl. Dat is ook wel logisch, aangezien deze kledingstukken anders niet in mijn top 5 zouden zitten, haha. 

Kraagjesblouse – Only |Puntenhakken – Primark | Blouse met bloemetjes – Zara |Rokje met ruitjes – Benneton | Zwarte  schoentjes – Clarks 

Ik hoop dat ik met dit artikel een beetje duidelijk heb kunnen maken wie ik ben, over wat ik ga schrijven en vooral natuurlijk wat mijn kledingstijl is. Ik wijk trouwens best vaak af van de kernwoorden van mijn stijl die ik hierboven heb genoemd. Dat is juist wat ik ontzettend leuk vind aan fashion. Er zijn zoveel verschillende kledingstukken en zoveel variatie! Nieuwe dingen uitproberen zodat ik erachter kom wat nou echt bij me past, dat doe ik graag. Mijn blog en andere blogs helpen me hier heel goed bij en ik hoop dat ik door middel van de artikelen die ik schrijf andere meiden (of jongens) mijn kijk op fashion kan laten zien en ze daardoor kan helpen met hun eigen stijl te creëren.
Veel liefs en tot volgende maand! 


Vond je dit artikel leuk? Neem dan eens een kijkje op mijn eigen blog: peanutbutterandsomnia.wordpress.com, dat zou ik geweldig vinden!

Wil je nou zien wat ik, Linde heb geschreven, kijk dan ook zeker op Lara's site !!

3 opmerkingen:

  1. Waar kan ik dan Linde's stuk vinden .. ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn stuk zal zo snel mogelijk te zien zijn op Lara's blog, er waren wat probleempjes met de foto's! xx

      Verwijderen
  2. Ziet er leuk uit! :D Jouw stukje staat sinds gisteravond ook op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen