donderdag 4 april 2013

PARIJS!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kleine mededeling voor jullie!
Vannacht om 3.00 u vertrek ik met school naar Parijs. Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in, en natuurlijk neem ik jullie mee!


Ik zal jullie eerst even wat vertellen over de dag. Vannacht rond 3.00 vertrekken we, zodat we rond 10.00 aankomen in Parijs. We beginnen bij het Sacre Coeur, vervolgens gaan we naar de Arc de triomphe, de Eifeltoren, de opéra, het Louvre en als laatste de Notre-dame. We zullen overal ongeveer twee uur zijn, dan kunnen we het monument en de omgeving verkennen. Ook moet ieder groepje een filmpje maken over zijn/haar monument, ik heb de Notre-dame (Als jullie benieuwd zijn naar dat filmpje laat het me dan even weten!)
Om 18.30 vertrekken we helaas weer naar Nederland..


Zoals ik al zei neem ik jullie morgen mee, ik ga de hele dag vloggen!! Ik hoop de vlog Zondag online te zetten, Zaterdag ga ik slapen :D!
Ben je nou al te nieuwsgierig? Volg me dan op Instagram! Ik heb internet morgen, en ook op plekken met openbare wifi zal ik foto's plaatsen zodat jullie alvast een beetje kunnen mee genieten!


Ik heb er super veel zin in!! Het wordt niet zo warm, en ook niet zo'n mooi weer.. Maar het maakt me niets uit, ik ga naar Parijs, de stad van de liefde, en ik kan lekker shoppen ;)!
Ik ga nu verder met mijn tas inpakken (daar komt ook nog een filmpje van ;) En ik spreek jullie snel!

xoxo Linde

3 opmerkingen: