maandag 22 april 2013

Essie nagellak review + swatches

Hee schatjes van me,

Vandaag, ja ik ben er zo blij mee, Essie nagellak swatches! Ik dacht bij mezelf: ' Martha, je moet een keer Essie nagellak proberen!' Ik had er zoveel goede dingen over gehoord en besloot om maar eens een kijkje te nemen in de Etos.

En toen, het geweldigste moment in mijn leven, nou ik overdrijf een beetje. Ik zag het staan boven op het rek met alle nagellakjes, ze stonden daar en riepen mij. 'Martha, kijk naar ons.' en ik werd verliefd. Het was liefde op het eerste gezicht. 50 % korting.. Het galmde door mijn hoofd en ik pakte gelijk elk lakje vast om er naar te kijken. Ik koos er 2 uit, 2 prachtige lakjes, maar oh mijn god..


Kijk, ze zien er natuurlijk niet meer zo heel mooi uit (de roze dan), maar dat maakt me niks uit want ze zijn super mooi! De 50% korting stickers gaan er snel en makkelijk af, dus dat is geen probleem.

Dit is 'She's pampered' en dit is een fel roze kleurtje (op de camera lijkt het wat roodachtig), maar dit is echt een lente en zomer kleurtje!
Zoals je ziet lijkt hij hier heel rood, maar het is fel roze met een beetje een besachtig tintje. Hij droogt snel, lakt makkelijk en hier zitten maar 2 laagjes op en hij dekt heel goed. Precies wat ik had verwacht en had gehoord.
Jep, wat is hij mooi. Een bloedrood lakje wat bijna naar het zwarte neigt in het potje, maar op je nagels een donkerrode kersenkleur laat verschijnen. Hij heet 'Skirting the Issue' (volgens mij is hij niet meer te koop, maar Essie verkoopt genoeg bordeauxrode lakjes)

Ja, dat zie je hier, bijna zwart bruinig met een rode tint erin. Heel chique en perfect voor de winter en herfst, maar natuurlijk ook voor een feestje. Hij lakt even goed als 'She's pampered' en de dekking is ook goed. Ook deze droogt snel en dat is een groot voordeel, omdat ik geen geduld heb haha.

Ja, ik ben er echt ontzettend blij mee! Ze zijn het geld helemaal waard, ook als je de volle 10,04 euro moet betalen, maar man wat ben ik blij dat ik ze voor 5,02 per stuk heb kunnen scoren.

Kusjes Martha


2 opmerkingen: