woensdag 26 juni 2013

Sleek paletten review

Lieve schatjes van me,

Ja, weer een review. Van 2 palletten. Niet zo maar palletten, maar 2 Sleek palletten. Oké, hebben jullie ook genoeg van het woord 'palletten'? Ik ga gewoon beginnen met het review en wat ik ervan vind.

Als eerste moet ik vertellen dat ik mijn Sleek spulletjes heb besteld op www.enchantra.nl en dat dat gewoon heel goed en netjes aankwam. Sleek kan je alleen in het noorden van het land kopen en jammer genoeg bijna alleen in Groningen. Laat ik nou eens net niet in Groningen wonen, maar in Eindhoven.


 Zo zien de Sleek palletten ervan buiten af uit. Heel netjes en mat en dan een glimmend logo erop. Ik vind het heel mooi eruit zien en best chique.

 Toen ik ze voor het eerst open deed, was ik zo blij en durfde ik het niet aan te raken. Ze zijn zo mooi allebei, maar ik na een kwartiertje kon ik me niet meer in houden en begon meteen te swatchen.

 Ja, dit is het palette Lace met de kleuren (v.l.n.r): Crochet, Guipure, Chantilly
Toen ik de oranje kleur zo zag in het echt dacht ik.. Ja, hoe ga ik die eigenlijk goed dragen?
De kleur Guipure is eigenlijk gewoon Rose Gold van de blushes van Sleek die niet in de Blush by 3 palletten zitten. Dat is dan weer de dupe van Nars Orgasm. Chantilly vind ik ook heel mooi en is echt zo'n elke dag kleur.
  
 Dit zijn dus de swatches en ik vind de oranje kleur eigenlijk nog wel heel mooi en natuurlijk, maar natuurlijk is de ster van dit palette Guipure. Kijk die gouden glans. Echt schitterend (woordgrap). Alle drie de blushes zijn heel gepigmenteerd en ik ben er heel blij mee. Eindelijk drie mooie en goede blushes.
 
Dit is dus het Au Naturel oogschaduw palette. Deze leek me gewoon een goed keus aangezien ik deze kleuren gewoon elke dag overdag kan dragen en ook een avond look mee kan maken door de donkere kleuren. Wat ik een voordeel vind is dat er ook veel matte kleuren bij zitten en dat dat gewoon niet vaak zo is in wat goedkopere oogschaduwpallettes.
 Dit zijn de lichte kleuren.. Ja ik was heel teleurgesteld. Ik had meer pigment verwacht en om dit aan te treffen was natuurlijk iets minder.. Wat wel zo is is dat als je de oogschaduws op je ooglid aanbrengt het meer te zien is dan als op je hand. De textuur is ietsjes droog, maar dat valt wel mee.
WOW, de donkere kleuren waren dan weer heel verrassend. Dit is gewoon zo mooi. Alle kleuren zijn goed gepigmenteerd en de textuur is heel zacht en brengt gelijk aan. Wauw.. Ik kan er gewoon heel lang naar blijven kijken. Deze kleuren en de lichte kleuren samen is wel een hele mooie combinatie vind ik.

Alles bij elkaar vind ik dat Sleek 2 hele mooi palletten heeft gemaakt. Ik ben heel tevreden.

Prijzen:
- Au Natural palette (op www.enchantra.nl) - 9,99 euro
- Blush by 3 Lace (op www.enchantra.nl) - 12,99 euro

Kusjes Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten