maandag 10 juni 2013

FOTD - Summer in my head

Lieve schatjes van me,

Leeft ze nog? Ja, een soort van. Nu de proefwerkweek eraan komt en ik nog steeds ziek ben haat ik mijn leven op dit moment. Ik heb eindelijk weer een blogpostje voor jullie en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien wat ik zoal op mijn gezicht smeer haha.





Op mijn onderste wimperrand wat groen oogpotlood wat ik altijd heel zomers en mooi vind en dan wat mooie highlighter en blush wat fris oogt en nog een zacht roze lipstick op en ik ben helemaal klaar om mezelf te vertonen haha.

Productenlijst:
Rimmel Scandaleyes mascara
Catrice Camouflage Cream
Etos oogpotlood
Catrice lipstick van een limited edition collectie
H&M blusher in 12 Dazzling Peach
Catrice Highlighting powder (super mooi!)
Hema groen oogpotlood

Het uitzicht vanuit mijn kamerraam was heerlijk. Een paar wolkjes, maar vooral zon zon zon! Ik was helemaal blij want ik werd alleen maar chagerijnig van dat saaie en koude weer.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden
Kusjes Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten