dinsdag 11 juni 2013

Gliss kur Ultimate Oil Elixer

Lieve schatjes van me,

Even een haar post haha. Ik ga nu gewoon zeggen wat ik eerlijk vind! Dit zijn echt 2 superfijne producten en ik wil ze graag met jullie delen.



Gliss Kur is een onderdeel van Schwarzkopf en het is vooral gefocust op het sterk maken en het gezond houden van je haar. Deze 2 producten zijn van de Ultimate Oil Elixer lijn. Ik heb ze gescoord bij de Kruidvat voor 7 euro voor alle twee, maar op dit moment is die actie weer weg. Wel is bij de Etos nu 2 voor 6 euro dus nog goedkoper! Eigenlijk is het olie serum rond de 10 euro en het masker 8 euro dus ren nu naar de Etos!

Kijk hoe mooi. Er zit glitter in. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken maar het is in ieder geval wel een plaatje. Je ziet het niet in je haar zitten (gelukkig).

Ik vind dit echt het fijnste product. Als je net je haar hebt gewassen een beetje insprayen op de puntjes en dat dan inwrijven en je haar glanst en zit mooi als het droog is. Als je teveel sprayt word je haar al gauw wat vettiger, dus daar moet je wel even mee uitkijken, maar over het algemeen is dat niet zo'n groot probleem.
Het masker is ook heel fijn. Omdat het een 1 minuut masker is en ik niet zoveel geduld heb is dit ideaal. Als je het gewoon in je haar doet (niet bij je hoofdhuid!) en dan je oksels gaat scheren kan je het er daarna uitspoelen en voelt je haar super zacht en glad aan! Echt heel fijn.


 
Zoals je ziet, ziet mijn haar er heel gezond en 'stralend' uit. En dat komt door deze 2 producten. Ze complimenteren elkaar gewoon goed in wat ze doen!

Kusjes Martha

Prijzen:
Ultimate Oil Elixer serum 10,99 euro
Ultimate Oil Elixer masker 8,45 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten