maandag 1 juli 2013

Favoriete liedjes op het moment!

Lieve schatjes van me,

Vandaag leuke muziek. Muziek waar ik heel blij van word en waar ik helemaal op los kan gaan of gewoon heel erg van kan genieten. Muziek die hoort bij de zomer, lente, herfst of winter. Muziek waarop ik ga dansen of waarvan ik stil in een hoekje denk: "Wauw.." Er zit echt van alles in mijn afspeellijst!


Treasure - Bruno Mars
Dit liedje, oh mijn god, ik vind het echt geweldig. Het is lekker disco en funk maar toch niet zo oud dat je denkt dat je vader het luistert haha. Ik vind dit zo'n lekker nummer.

Get lucky - Daft Punk ft. Pharrel
Dit is eigenlijk hetzelfde verhaal als Treasure, ik vind het zo heerlijk dat de liedjes weer wat.. ja hoe noem je dat.. Lekkerder worden?

Blurred Lines - Robin Thicke ft. Pharrel
Ja, ik zeg ja want dit lied is zo leuk haha. Meer heb ik er niet over te zeggen.

I just wanna make love to you - Etta James
Deze vrouw heeft een van de mooiste stemmen die ik ooit heb gehoord. Dit is zo'n goed lied ik kan het door en door luisteren en natuurlijk lekker hard meezingen!

Something good can work - Two door cinema club
Deze band in het geheel is eigenlijk geweldig. Ik ben echt verliefd op hun muziek want ze zijn anders, maar wel goed anders haha.

Hausa Wausa - Mr. Polska & Boaz v/d Beatz
Hahaha, ja jullie denken: 'Nee gewoon niet Martha..', maar ik kan echt genieten van deze onzin teksten en lekkere beats! De clip is.. Apart? 

Can't hold us - Macklemore
Ja, misschien een beetje te veel gedraaid, maar ik vond het al een heel leuk liedje voordat het in de top 40 kwam. Alle liedjes van Macklemore zijn heel goed! Luister echt even naar zijn album.

Plage - Crystal Fighters
 Dit is een oud liedje of een oude hit, maar dit is echt zo'n mooi en schattig liedje. Ik krijg hier echt een zomergevoel van!

Kusjes Martha

Wat is jouw favoriete liedje op dit moment?

3 opmerkingen:

  1. Zijn jullie gestopt met bloggen? De laatste post is inmiddels weer 5 maanden geleden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja we zijn gestopt met bloggen sorry! Linde maakt nog youtubefilmpjes dus ik zou dat sowieso volgen en ik heb besloten een engels blog te maken over dagelijkse dingen in mijn leven (www.lifestrugglesforyou.blogspot.com) Kusjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen