donderdag 9 mei 2013

Nailart liefde..

Lieve schatjes van me,

Ik heb er een beetje een haat-liefde relatie mee.. Nailart. Bij mij kan je het eigenlijk opdelen in 2 woorden.
Nail - Ik haat mijn nagels en ik bijt ze en ze zijn heel kort.
Art - Super leuk om te doen en het staat zo mooi!
Dus een haat-liefde relatie! Hoewel ik het toch wel vaak doe en het heel leuk vind om te doen. Ik maak er altijd foto's van en ik wilde die even delen met jullie aangezien het veel met beauty te maken heeft.



Pink cupcake
Super schattig natuurlijk! Ik vond dit zo leuk om te maken en het principe van een nailart op de duim en de rest van de nagels 1 kleur vind ik ook heel leuk en makkelijk. Deze was wel goed gelukt!

Black borders
Ja, deze waren ook leuk.. Bordeauxrood en dan een zwart randje. Ik vind het heel leuk staan en dit is simpel, maar ook chique. Dit kan je natuurlijk doen met alle kleuren!

Roses are.. pink?
Ik was zo blij met dit resultaat en het zag er zo schattig uit! Ik denk dat ik altijd van bloemetjesprint zal blijven houden.. Toch is het niet té door de zwarte ondergrond.

 Crackled turqoise
Dit is al een tijdje geleden toen 'Crack' nagellak nog helemaal de nieuwste trend was. Ik vind deze combinatie nog steeds wel leuk, maar ik vind het niet meer zo heel mooi. 

Golden stars
Dit heb ik al best vaak op mijn nagels gedragen en blijft een hele mooie combinatie! De zwarte ondergrond en dan gouden glitter nagellak van de Pieces erop. Super mooi en doet me denken aan de nacht met sterren.


Dat was het dan, mijn nagelkunst (als je nailart vertaalt is het niet meer zo mooi haha.)

Kusjes Martha
Wat vind jij de leukste nailarttrend op dit moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten