woensdag 1 mei 2013

My boyfriend does my make-up tag !!

Hoi allemaal!
Sinds de parijs vlog weer als filmpje op de blog kon, in plaats van een link, had ik weer hoop. Maar helaas, hij doet het alweer niet. Ik heb geen idee waar het aan ligt en word er ook echt helemaal gek van, maar dit filmpje is naar mijn idee te leuk om niet te delen.
Ik heb afgelopen weekend met mijn vriendje de my BF does my make-up tag gedaan, veel plezier met kijken en laat me even weten wat je vind, en of je misschien meer filmpjes met Derek wil zien.
xx Linde

http://www.youtube.com/watch?v=eHCmrC4vdqw

Ook wil ik jullie nog even heel erg bedanken, ik zag vanmorgen dat we de 50 abonnees gehaald hebben, en ik ben echt super blij! Echt waar dankjewel!
En ben je nog niet geabonneerd? Dan zou ik het super super leuk vinden als je dat nog wil doen!
Love you guys <3!

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik ben nu ook geabonneerd op je kanaal!

    Trouwens via html kun je je video ook hier delen, dus dat ze die ook via je blog kunnen bekijken!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen